Fluffy




Jess, vihdoin perjantai! Mul on viel tänään iltavuoro kahvilassa ja huomenna iltavuoro Bik Bokis. Voisin taas pitää puheen siitä, kuinka paljon rakastan mun duunii eli ei kyl haittaa yhtään viettää lauantaita siel, hihi! Kaiken lisäks mul on ihanimmat duunikaveritki, joiden kaa kävin tos ylläolevas pörröasus eilen leffas kattomas Kesäkaverit. Olin aluks vähän ennakkoluulonen sen suhteen, mut läpät iskiki kovaa ja Kesäkaverit osottautu ihan superhauskaks!

Laitoin muuten eilen mun landella asuvalle äitille Whatsappis kuvan itestäni toi neule päällä. Olin ihan varma, et se olis sanonu, et ei kestä, miten ysäri mä taas oon. Mun yllätykseks sen kommentti oli kuitenki: "Onpas ihana. Paljonko?" ja "Osta mullekin" :DD Niin mä sit kävin ostamassa äitille samanlaisen. Ihan mielellään kyl shoppailen sen puolesta, koska sen shoppailumahikset rajottuu lähinnä ABC:lle ja sen vieressä olevaan Robin Hoodiin.. Viimeks ostin sille synttärilahjaks Bik Bokin mustat SuperFlex-pillifarkut, et koht meitä ei enää erota toisistaan. Mitä nyt mun äiti on pitkä, vaalee laiheliini, ja mä taas ruskeehiuksinen isopyllynen tappi, hahahahhh. Anyway, oon rakastunu tohon neuleeseen ja haluisin vaan kietoutuu siihen. Eilen aamulla kattelin rauhas telkkarii enkä jaksanu pukee päälle, ni istuin sohvalla pelkissä alusvaatteissa toi maailman pehmein pörröneule mun päällä. Noi hetket voi ehkä laskee yhiks niistä, mistä syksys tykkään

-Mikaela

2 kommenttia: