Midi skirt



Tulin vaan nopsaa laittaa eiliset kuvat, ku ehdin himas duunin jälkeen just ja just tallentaa ne luonnoksiin ja sit piti juosta junaan. Tänä viikonloppuna juhlitaan mun valmistumista perheen ja kavereiden kaa Helsingissä, minkä takii istuskelen nyt siis seuraavat kolme tuntii junassa iPad ja Costume mun seurana. Varasin vahingossa lipun lemmikkivaunusta, ku oon tottunu ottaa Bambun messiin ja unohdin et se ei tukkaan täl kertaa mukaan :D Mua kyl vähän harmittaa, et se ei oo tääl koska se olis niin fiilareis noista muista koirista ja mä olisin fiilareis siitä, kuinka esimerkillisen kiltti koira mul on ja sit voisin taas olla ylpee siitä, haha. Bambi, joka tunnetaan nykyään kuulemma myös nimellä T-Rex, meni siis viikonlopuks poikien penthouse-kommuuniin hoitoon. Saas nähä mikä selviytymisleiri sil on edessä.. Mun pitäis tänään illal puolestaan selviytyy omasta juhlavalmistelu-urakastani, koska mitään ei oo mun asuu lukuunottamatta tehty viel valmiiks. Kaikki tarjottavat on ekaa kertaa mun vastuulla, mut onneks mun Melissa-sisko tulee auttaa ja huomenna aamupäivälki on viel aikaa ennen juhlien alkuu. Mä oon aikasemmin järkkäilly vaan jotain meiän kanin synttäreitä ja omii bileitä, mis vieraille olis kelvannu vaik nakit ja suolatikut. No ei ihan. Must on ihanaa järkkää kaikkii juhlii ja oikeesti oon kyl tehny paljon kaikkii erilaisii hyvii kakkui ja piirakoita ja vaik mitä, ja mun bileet on aina parhaat, haha. Täl kertaa se on kuitenki eri asia, koska nää bileet ei oo mun himas ja vieraina on muitaki ku kavereita.. 

En mä silleen mitään paineita oo ottanu. Mitä nyt koko viime yön juoksin mun unessa iskän vaimoo karkuun ja naama on täynnä jotain stressinäppylöitä :DD En myöskään oo jättäny mitään viimetinkaan. Ennen eilistä mul ei ollu viel vaatteitakaan, mut sit yllättäen löysin kivan topin maailmankaikkeuden ehkä vikasta mestasta eli Seppälästä. Olin siis käyny kaikki muut Jyväskylän kaupat jo joku viis kertaa läpi ja siks päätettiin käyttää ihan ne vikatki oljenkorret, mistä yleensä ei löydy mitään, ja alotettiin kierros Seppälästä. Sieltä löyty yllättävän paljon pontentiaalisii vaihtoehtoi, mut lopulta mukaan lähti avoselkänen musta peplum ja farkkuhame ja alkkareita, jotka ei kyl liity nyt näihin bileisiin mitenkään :D Fiilistelin taas ku löysin sieltä koon 32 vaatteita, ni hameki oli sopiva vyötäröltä, jee! 

Tänne junaan tulee koko ajan vaan lisää ihanii koirii ja haluisin paijaa niitä kaikkii, ku mun oma pikku karvaperse ei oo täällä. Ihan muuten vaan vinkkinä kaikille röökimuijille, et ei kantsi polttaa just ennen ku istahdat julkises jonku viereen, koska täl hetkel mun vieres haisee siltä, et joku olis kaatanu stögiksen lemmikkivaunuun. Se mun nopsa tais unohtuu tonne jonnekki kakkujen ja toppien välille, mut nyt voisin alkaa lukee sitä Costumee. Kuulette musta ja juhlatunnelmista taas lisää viikonlopun jälkeen, puss!

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. Oon alkanut vihdoin lämpenee tuollaisille midi-mittaisille hameille, näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) mulki oli aluks totuttelemista, mut nyt tykkään kyl!

      Poista
  2. Missä sivu kuva, että sun ghetto ass näkyy???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahhh, sä näit sen just lauantaina livenä, ni ei tarvinnu laittaa :D

      Poista