Basics



Just mun tsägää, et ulkona alko taas sil sekunnil sataa ku päästiin ulos.. Nohh, ei annettu sen häiritä vaan otettiin muutamat kuvat siitä huolimatta. Se sade ei sit ihan jääny siihen, joten himaan lähinki Noonan keltasessa sadetakissa, jonka alle tungin kans mun repun ja jalassa mul oli jotku Noonan vanhat kärsineet tennarit. Nauroin itelleni ääneen, ku kävelin sen näkösenä yksin himaan ja samal mietin, miks oon aina niin onnellinen ku joudun kävelee sateessa. Oikeesti mul oli eilen päällä samat peruskamat, jotka heitin nopsaa jo sunnuntaina päälle ku lähettiin hakee pizzaa. Ne oli jääny nätisti kasaan mun sohvan käsinojalle, mistä ne oli helppo eilen duunin jälkeen vetästä päälle. Mitäs muuta mä eilen tein?? Ennen duunii otin arskaa, söin vähän pinaattilettui, kävin tosiaan tienaa vähän massii, menin sieltä suoraan salille, siitä kaupan kautta himaan ja Noonalle hengailee. Noona teki poppareita ja mä pilkoin meille mun eväsomenan. Miks omena on paljon parempaa silleen kuorittuna ja pilkottuna, ku silleen et sitä haukkailis? Katottiin Sinkkuelämää enkä millään muista, mistä ollaan juteltu vaik kuinka yritän miettii, hahhah.

Nyt mun ihan uunituore yli 4-vuotias läppäri alkaa olee sen verran kuuma, et se ihan oikeesti polttaa mun reittä aika pahasti enkä pysty enää pitää sitä sylissä, joten taidan siirtyy muihin puuhiin.

 -Mikaela

2 kommenttia: