Me ollaan sekönd händii






Me villiinnyttiin eilen vähän Noonan pyörän kaa, ku oltiin menos keskustaan kahville. Myös mä, maailman surkein pyörän ohjaaja, ajoin sitä jossain autotiellä ja ihme ku oon viel hengis. Meiän kaveri Jenni tuli maanantaina Porvoosta Jyväskylään ja lähti tänään iltapäiväl takas, ni vietin sen kaa mun vikat lomapäivät. Eilinen oli superrrrento. Heräiltiin, käytiin poikien kaa syömäs, hengailtiin keskustassa, käytiin kirpparilla, syötiin himas sushii ja sit käytiin Noonan kaa kahvil. Illal haettiin viel Bambi pojilta hoidosta, ku se lähti päiväl meiän lounastreffeiltä niille leikkii. Katottiin kommuunis vaihteeks fudista, Noonaki tuli sinne ja sit herkkujen hakemisen jälkeen mentiin meille kattoo leffaa. Ei olis kyl liian hirveetä jatkaa lomailuu, jos kaikki päivät olis tollasii, mut huomenna alkaa taas normiduunit. Mut eipä siinä, elämä on silti kivaa ja arskanki pitäis paistella vähän enemmän, joten en valita!  

Ai nii! Mun piti viel sanoo siitä, et oon lähiaikoina jotenki enemmän miettiny, mist oon ostanu mun vaatteet ja must on ollu hauska huomata kuinka iso osa mun perusasuista koostuu jostain kirpparikamoista. Tostaki asusta neule on kirpparilta, farkut on alunperin Monkin, mut neki Noona on ostanu kirpparilta ja joskus aikoi sit lahjottanu mulle, huivin ostin viime lauantaina sieltä Sepänaukion kirppikseltä ja toi kassiki on Budapestistä sellasesta second hand -kaupasta, mis oli kans joidenki nuorten suunnittelijoiden tekemii vaatteita ja asusteita. Noonanki vaatteista varmaan kaikki muut paitsi lippis ja reppu on kirpparilta. Jostain ihan superista kirpparilöydöstä tulee ainaki mulle usein jotenki viel parempi fiiliski, ku siitä et löytäis kaupasta jotain, koska kirpparil siinä ettimisessä on aina jotain haastetta, haha. Mites teillä? Pitääks olla uutta vai kelpaaks käytetty?

Nyt mun täytyy mennä nukkuu, et jaksan huomenna! Öitä

 Mikaela

10 kommenttia:

  1. Oot älyttömän nätti ja tosi kivannäköinen blogi sulla kyllä muutenkin :-)!!

    VastaaPoista
  2. sul on upee tyyli ! ja muutenkin kiva blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paljon kiitoksia, kiva jos tykkäät!! :)

      Poista
  3. ihanalta kuulosti sun lomapäivä! Olispa jo itselläkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onhan se kivaa, ku ei tarvii saada mitään aikaseks ja voi mennä ihan fiiliksen mukaan :) kyl se sunki loma sieltä viel tulee! ;)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. parhaita!! välil tulee käytyy melkeen turhanki usein, ku oikeestaan joka kerta lähtee jotain mukaan, hehe :D

      Poista
  5. joo mäki aina mietin päivän mittaan että mistä mun vaatteet on, ihan älyttömän harvoin on kaupasta normihintasena! yleensä kirpparilta tai vähintäänki jostai superalesta :-D paras fiilis "mun asu on tänää maksanu yhteensä 3.5e"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis toi on just parasta, ku tajuu et koko asu on maksanu vähemmän ku joku yks normihintanen paita :D must siisteintä on ku löytää jonku H&M:n tai Lindexin tai jonku muun tunnetun merkin jostain ikivanhoistasta ysärimallistoista peräsin olevii vaatteita, jotka on nytki ihan superhienoi!!

      Poista