Duuniasu

Siinä vähän perjantain duuniasuu ja noloo pusuposee, ku viime viikol alko taas pitkäst aikaa vuorot pullapuodis. Oon silleen onnellises asemas, et mun molemmis duuneis saan käyttää just sellasii vaatteita, ku huvittaa. Olis tylsää laittaa joka päivä sama duuniasu tai joku jakkupuku päälle, blaah. Välil oon kyl maailman hitain päättää mitä laitan päälle ja sit päädyn kuitenki johonki farkkuihin ja t-paitaan, haha, et silleen se nopeuttais kyl mun elämää. Mut silti on ihanempaa käyttää omii vaatteita joka päivä!!



Mul oli eilen viel sulkemisvuoro Bik Bokis ja sen jälkeen istuskeltiin mun kaverin Iitin kaa eka iltaa täs meillä ja sit lähettiin vähän ulos. Tän päivän oonki vaan maannu takapihalla auringossa. Teiän pitäis nyt kyl oikeesti nähä mut, hahahahhh. Istun ihan räjähtäneenä bikineis sohval, läppäri sylissä ja jalat pöydällä. Äsken söin samaan aikaan mozzarellapakastepizzaa, katoin Duudsonit tuli taloon ja pizza suussa itkin tääl, ku se oli muka niin koskettava, ahahhahahahhhhhh :DD En kestä itteeni, mul on ihan pakko olla jotain henkisii ongelmii tai vähintäänki vaihdevuodet.. Tos naapuris on kuulemma illal sushibileet, ni voisin vaik heittää jotain näiden biksujen päälle ja lähtee sinne, moikkaaa!

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. oi miten ihana asu! tuo on kyllä niin kivaa, kun saa laittaa töihin päälleen mitä haluaa :) mulla oli aina aiemmissa kesätöissä sama homma, mutta tänä kesänä s-marketin kassalla saakin sitten pitää aina sitä samanlaista työasua. toisaalta sekin on ihan kivaa, eipähän tarvii stressata että mitä sitä laittais päälle :D yritän sitten piristää työasua tunkemalla jotain pikkukukkasia tai vastaavaa hiuksiin!

    mullakin on suunnitteilla lähteä makaamaan aurinkoon, nyt kun se viimein näyttää paistavan taas! haha, kuulostaa tosi hauskalta kyllä toi sun duudsonien katseluhetki :D sellaista se elämä aina välillä on, ja kyllähän ne jaksot välillä on aika koskettavia ;)

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) kylhän ne työasut silleen helpottaa elämää, varsinki jos on yhtä hidas ku mä :D mut noi kukat ja muut on kyl hyvä idis, jos ei haluu näyttää ihan samalta ku kaikki muutki!

      mähän siis tietty kans nauroin siinä samaan aikaan itelleni, ku kyyneleet valu silmistä, koska olin omasta mielestäni niin spede ku itkin jonku Duudsonit tuli taloon -ohjelman takii hahahh :DD

      Poista
  2. Ihana asu kuten aina! ♥

    Ja siis Duudsonit tuli taloon on maailman itkettävin ohjelma! :D Jos Jukka itkee (which is always), mäkin itken. Haluaisin itkeä Titanicia tai Leijonakuningasta katsellessa, kuten normaalit ihmiset, mut ainoastaan kaikki lame tosi-tv saa mut herkistymään. XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos <3 sun kommentit kyl aina piristää mun päivii!

      mä taas yleensä aina raivoon, et mitä ne aikuiset miehet siel taas spiidaa :DD mut sunnuntaina mul oli jotenki tunteet pinnassa, hahahahh :D mäkään en itke mistään leffoista, mut jotku lehtijutut ja just tosi-tv aina järkyttää mua..

      Poista