Past weeks through my iPhone

// Jyväskylän uus Bik Bok avattiin tiistaina 10.6. ja sama päivä merkittiin valmistumispäiväks mun tutkintotodistukseen, koska kävin siinä nauhan leikkaamisen ja oman duunivuoron välissä koulussa hoitamas vikatki hommat loppuun, JESS // 

// avajaisasuu ja tyhmii lehtien varjoi //

// aamista jonain aurinkoisena aamuna //

// duuniasuu (saattaa olla, et mul on sama paita kolmessa eri värissä hehe..) // 

// käytiin Bambukarhun kaa kivalla sunnuntailenkillä // 

// yks mun lempparisalaatti eli jääsalaatii, paistettuu vuohenjuustoo, viinirypäleitä, kirsikkatomaattei ja melonii //

// lähös viettää vikoi hetkii mun kaverin Helin kaa ennen ku se jätti mut kesäks ja lähti Hämppään duunin peräs, buu //

// toisen, todennäkösesti harmaan ja kylmän aamun, aamis ennen jumppailuu. Puuroo mehukeitolla, avokadoo ja kahvii mantelimaidolla. Mantelimaito oli ällöö, en suosittele //

// salin jälkeen au naturel uusissa urheilurintsikoissa //

// tää kuvastaa Suomen kesää. Mul oli pääl siis ohut pitkähihanen, villapaita ja nahkatakki. Olin lähös mun siskoo vastaan juna-asemalle, ni nappasin eteisestä viel kaulahuivinki messiin. Pakko vaan fanittaa Suomen kesää //

// tehtiin Meldis-siskon kaa sushii, NAM //

// olin juhannuksen Porvoossa ja sen jälkeen hengailin viel pari päivää mun äitillä veljien ja siskon kaa. Bambi oli tietty messissä ja tänään matkattiin mun beiben kaa junalla takas himaan //

Toivottavasti teilki oli kaikil kivat juhannukset!! Mul on viel puoltoist viikkoo lomaa mun toisesta duunista, ni aion ottaa siihen asti aika rennosti. Loppuviikon hengailen vaan kavereiden kaa ja lauantaina olis tarkotus mennä Noonan kaa Sepänaukion kirpparille hankkiutumaan ylimääräsistä kamoista eroon. Laitan kirpparimeiningeistä viel lisää infoo myöhemmin, see you there!

-Mikaela

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kannattaa, se on ihan parasta!! :) viel ku lisää paahdettui pinjansiemenii ja oliiviöljyy päälle, ni namm!

      Poista
  2. Oi kuinka kiva tuo avajaisasu!<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi hapsutoppi on kyl ihana, kiitos paljon <3

      Poista
  3. Oiiii tuo vika kuva!!!<3 Sydän sullaa!

    VastaaPoista
  4. voi miten kivoja kuvia ja ootpa kaunokainen<3
    täältä sait uuden lukijan! :)

    VastaaPoista
  5. jeeee mäkin meen lauantaina sepänaukiolle, taitaa siis olla mulle aika plus miinus nolla reissu :-D haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhah eikäää, niin taitaa tulla sit mullekki :D en tiiä pitäiskö olla innoissaan vai kauhuissaan rahan menosta :D

      Poista