Voy a Barcelona

Instagramis mua seuraavat tietääki jo, mihin oon lähössä eikä sitä otsikostakaan varmaan kovin vaikee oo päätellä :) Barcelona oli mun koti joskus ja oon ikävöiny sinne siitä asti, ku muutin takas Suomeen. Siel on mun kavereita, paras meno ja yleensä arskaki paistaa. Varasin muutama päivä sit lennot ja lähtö olis 22.5. eli eipä tarvii enää kauaa venailla. Täl kertaa lähen sinne ihan ypöyksin kaheksaks päiväks lomailee. Perillä odottaa onneks kaverit, joiden kaa olis tarkotus viettää yöt ja päivät Selailin just kuvii mun Barcelona-ajoilta ja tuli viel sairaampi ikävä. Miten oonki onnistunu pysyy näin kauan poissa sieltä? Seuraavaks siis vähän fiilistelykuvii läppärin uumenista.

kattoterassibileet // kotimatkalla // lempparipulla, jota en oo löytäny muualta (Budapestin Starbucksis siihen oli tungettu rusinoita, yök) //  mun kaveri Anna ja mun perhe tuli elokuussa mun mukana Barcelonaan, kuvassa menos Topshopista koko jengil vietnamilaiseen syömään // lokakuus Anni kyläilemäs // kahvihetkii ilta-auringos Annan kaa

 paras kesälaukku löyty alesta // näkymä mun huoneen ikkunasta alas // mercat de la boqueria // Primark-shoppailuu // Barcelonaan tai takas.. en muista millä kerralla // Anni saattamas mua kouluun

p.s. Arvatkaa kenen oppari valmistu eilen?? BOOYAHH.

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. eiettä i feel youuu, olin ite vaihos tukholmas viime kevään ja nyt oon ekaa kertaa menos takasin tossa kuukauden päästä ja ihan niinku kotiin ois menossa! en ois viä muutama vuosi sitten uskonu että oisin näin innoissani tukholmanmatkast! :D mut hauskaa reissuu, ois kyllä kiva päästä johonki lämpöseen kans höh!

    VastaaPoista
  2. Barcelona on niin ihana kaupunki! Itse kävin siellä pari vuotta sitten lomamatkalla ja siitä lähtien olen kaivannut takaisin. Joku siinä viehättää! :)

    VastaaPoista