Cotton dress

No nyt on jännät paikat! Mul alkaa tos parin tunnin päästä valmennus uuteen duuniin ja nään ekaa kertaa koko duuniporukan. Heräsin just ja oon rankan viikonlopun jäljiltä ihan sairaan poikki, mut samal onnellinen, koska oli ihan paras viikonloppu ja nytki on vaan kaikkee kivaa tulossa. 


Mul oli pari kaverii Helsingistä tääl Jyväskyläs ja lauantaina juhlittiin ihanal kaveriporukal sitä, et nyt se tuskanen oppari on vihdoin palautettu ja oon vapaa, boooyah!! Eilen oli niin hyvä ilma, et sairaista oloista huolimatta oli pakko lähtee rannalle kärsii. Siel mä kiemurtelin tuskissani ja jossain vaihees Juulia siirtyki sieltä mun mukana meiän takapihalle ottaa arskaa, ku muut viel jäi sinne. Päivän asuna toimi lähinnä biksut ja muuten toi ihanan viilee puuvillamekko tai mikä onkaan. Kesään siirtyminen sekunnis tuntu tyhmältä, joten pehmensin laskuu paljail sääril ja paksummal yläosal, ja tän kaiken ehdin tietty kelaa siinä viidessä sekunnissa ku noi kamat kaivoin jostain ja vedin päälle. Ja tiedox, et mul oli tuol shortsit alla, ku en oo Britney. 

Taaskaan ei tietenkään tullu lauantaina mieleen ottaa yhtäkään kuvaa, vaan vasta sunnuntaina ku olin ehdottomasti upeimmillani. Taidanki vaihtaa mun blogin nimen filthy bitch's blogiks, koska ilmeisesti nykyään tapoihin kuuluu, et ennen kuvii ei käydä suihkus, harjata hiuksii, meikata tai muutakaan sellast turhaa..


Nyt on taas jutut sellasii, et taitaa olla aika alottaa kahvinkeitto. Kivaa päivää ja vaik viikkooki, jos must ei taas kuulu. Pusipus.

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. ooooih onnea uudesta työpaikasta! <3 Ja asu näyttää tosi hyvältä, aivan super ihana toi fakkurtakki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon <3 ihanaa, ku tuli yhtäkkii lämpimät ilmat ni pystyy taas käyttää ihan eri vaatteita, ku vaik viime viikolla!! :)

      Poista
  2. Millon Barca postaus???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heti ku on aikaa ja jaksan kirjottaakki jotain kuvien kaveriks :)

      Poista