Sunday funday




Mä alan oikeesti olee sitä mieltä, et must siisteimmät asuyhdistelmät syntyy sunnuntaisin, ku ei todellakaan jaksa miettii, mitä laittais päälle :D Sillon kiinnostaa vaan se, et näyttää ja tuntuu rennolta. En tietenkään myöskään vaivautunu käymään suihkussa, meikkaa, harjaa hiuksii tai muutenkaan ehostautuu näitä kuvii varten, hahhah. Mun sunnuntai kulu suurimmaks osaks sängyssä, kunnes Noona houkutteli mut kävelee mäkkiin jädelle. Siitä alkaa muodostuu jo sunnuntaiperinne, koska keskustaan ei todellakaan kiinnosta lähtee, jädee tekee aina mieli ja samalla Bambi saa hyvän lenkin. Siellä se sit ikkunan takana huomiohuoraa mäkkiasiakkaille sillä aikaa, ku me Noonan kaa vedetään McFlurryi sisällä, haha. Loppuillan hengailin taas sängyssä Frendien kaa. Sunnuntait on ihanii, vaik ainaki mun osalta ehkä maailman turhimpii päivii, mut ei joka päivä tarviikkaan tehä mitään hyödyllistä!

Tää viikko onki sit alkanu vähän takkuillen, ku eilen olin tietty unohtanu siirtää just mun wakeup lightin oikeeseen aikaan, ni heräsin tunnin myöhässä duuniin. Ehdin sinne onneks ajoissa, mut näytin hirveeltä ja muutenki loppupäivä oli aika kauhee lukuunottamatta illan pumpii. Eilen mä sit säädin kellon oikeeseen aikaan ja muutin herätysajanki, mut unohdin laittaa herätyksen päälle, hehe... Onneks heräsin itestään just 6.30 ihmettelee, miks ei oo valo päällä eikä radio soi. Oon sen jälkeen ehtiny olee aamulla koulussa, sit toisella kampuksella säätämäs opparin kaa, sen jälkeen duunissa ja kohta lähen taas yhteen jumppaan. Kuulin muuten äsken niin loistavan uutisen, et tuntuu ku olis joku taakka lähteny harteilta ja niinhän se tavallaan lähtiki. Enää ei tarvii murehtii kesää, se on nyt pelastettu ja oon vapaa!

-Mikaela

7 kommenttia:

  1. Tuutko kesällä Stadiin?!?!?!? <3<3<3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ennn :( ku en haluu luopuu tästä kämpästä ja duunista ja kaikesta.. haluisin kyl ihan sairaasti vaan paeta sinne, mut tuun sit lomailee!! <3

      Poista
    2. sit teet kyllä mulle aikaa ku tuut lomailee >:(

      Poista
  2. Ihana asu, sulla on niin ihana tyyli!! :)

    VastaaPoista
  3. !!! mistä toi paita on?

    VastaaPoista
  4. ostin sen h&m:stä, mut jo joskus vähän yli vuos sit :(

    VastaaPoista