Yes, there is a part of me that is broken, but my broken soil gives way to my wild roses



ihanaa, ku kevät tuli takas

muutaman kuukauden päästä on kesä ja pääsee taas käyttää ihanii kesävaatteita ja tekee kaikkee kivaa

itseasias nytki on aika hyvät ajat vaatteiden suhteen, hehe

mun kaveri tulee kohta käymään Suomessa ja toivottavasti Jyväskylässäki

meiän opparin pitäis valmistuu tänä keväänä ja sit lähen Barcelonaan

mun selkä on vaihteeks kunnos ja pystyn treenaa

meil on taas lauantaina Juulian kaa ruoka- ja ompelutreffit

oikeesti mun kengänpohjat, huulipuna ja kynnetki matchas tänään, vaik se ei nyt oikeen välity näistä kuvista :DD

kävin äsken jumpas ja nyt on hyvä ja väsyny fiilis


Me ollaan lähiaikoina kavereiden kaa puhuttu paljon Tinderistä ja Tinderittömyydestä ja miehistä ja miehettömyydestä ja siitä kumpi on parempi. Voin kertoo, et niistähän riittää jauhettavaa! Mul ei oo kumpaakaan ja on käyty kuumaa keskusteluu siitä pitäiskö hankkii, haha. En vaan haluis yhdistää niitä, koska mies joka on Tinderissä on no no. Vai mitä ootte mieltä? Eiks yhtään ahdista ajatus siitä, et se juttelee muille samaan aikaan eikä oo kiinnostunu just susta? Sieltähän voi vaan tarkotusperistä riippuen valita helpoimmalta vaikuttavan, parhaimman näkösen tai lähimpänä olevan tyypin riippumatta siitä olisko se oikeesti just se kiinnostavin.. Ollaan kans virheistä oppineina käyty monet keskustelut siitä, mitä miehiltä halutaan ja mitä ei. Ehkä mä viel joku päivä jaan nää meiän vähän vähemmän vakavat pohdinnat täälläki :D Tulin äsken suoraan salilta sohvalle ku halusin saada mun loputki ajatukset kirjotettuu ja nyt taidan olla valmis, joten siirryn tästä suihkuun, syömään ja sit sänkyyn. Toivottavasti ymmärrätte mua tän jälkeen vähän paremmin. Hyvää yötä


-Mikaela

19 kommenttia:

  1. Mä en osaa sanoo muuta kuin järjettömästi tsemppiä ja halauksia ja toivon hyviä asioita tapahtuvaks sulle. ♥

    VastaaPoista
  2. I feel you! Ite erosin vajaa vuosi sitten ja tuntuu edelleen pahalta, koska itse oon pahin mahdollinen velloja. Kelaan asioita uudelleen ja uudelleen vaikka se ei mitään auta. Nykyään poika seurustelee uuden tytön kanssa ja jotenkin tuntu et pääsi "kahleista" , vaikka ei pidettykkään mitään yhteyttä. Nyt voi jatkaa elämäänsä ilman et joka ilta hokee itselleen samaa lausetta, " mitä jos"? Nyt yks sitaatti, jotka saattaa antaa helpottaa, ainakin itseäni helpotti :)
    - Toisen unohtaa vain, kun löytää jonkun vielä rakkaamman
    Onneks meillä on hienoi ystävii, jotka jaksaa tukea ja kuunnella kun siltä tuntuu. Aika on kuitekin se paras lääke, tsemmpiä sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, mä oon ihan samanlainen et pyörittelen kaikkii juttui mun mieles, vaik tiään, et siitä ei oo mitään hyötyy :D täs tilantees on kyl huomannu, kuinka tärkeitä ne kaverit onkaa :) kiitos!

      Poista
  3. Mäkin erosin just marraskuussa mun ensirakkaudesta, jonka kanssa ehdittiin viettämään lähes kaks vuotta ja kuvittelin et hän on se oikea, mitä varmaan kaikki ensirakkaudestaan kuvittelee. Ero on ollut ihan mielettömän vaikee, sillä se ei ollut meidän yhteinen päätös. Mä kuitenkin haluun sanoo sulle, et oot ihan mielettömän vahva kun oot pystynyt olee pitämättä yhteyksiä tähän sun exään. Mä oon nimittäin tehnyt sen virheen, että nään ja juttelen hänelle tosi usein, mikä tekee erosta mun osalta tuhat kertaa vaikeempaa. Täytyy vaan muistaa, että tämmöset tilanteet vahvistaa ja kasvattaa elämässä puolin jos toisinkin. Tsemppiä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei, kuulostaa kauheelta.. ehkä sunki pitäis vaan yrittää pitää vähän etäisyyttä, vaik tiiän et se on tosi vaikeeta ku ei tavallaan oo mitään kunnon syytä olla näkemättäkään.. kiitos ja sulle kans paljon tsemppii! :)

      Poista
  4. Hirmusti tsemppiä, olet ihananoloinen ja kaunis tyty ♥

    VastaaPoista
  5. tsemppia mikaela <3 ero saa tuntuu pahalta, ei sitä tarvi vähätellä sitä suruu! mun mielestä on "kiva" että jaoit tän meijän kanssa, ei sillä että toi olis kiva juttu, mutta heti saa bloggaajasta vähän aidomman kuvan kun uskaltaa kertoo vähän enemmän kun ainoostaan sen et minkälaiset kengät on ostanu (en tarkota et sun blogi olis ainoostaan tollanen heh). ja noi jutut helpottaa ajan kanssa!

    ja tinderistä sen verran että en lähtis sieltä elämänkumppania ettimään, ärsyttävää just kun ei tiedä onko sen äijän listalla ensimmäinen vai viideskymmenes jolle se juttelee. hyvänä esimerkkinä kävin yhen tinderäijän kanssa kahvilla ja vertailtiin meidän matcheja, mulla oli 30jotain ja sillä 220 :D mut ihan hauskaa viihdettä ja hyvä itsetuntobuusteri se on, kiva ettei aina tarvi alkoholii et voi tutustuu vastakkaisee sukupuoleen! oon tosiaan käyny kahen tindermiehen kaa ulkona että ainakin se pelasti vähän mun surullista sinkkuelämää hahaettä siitä vaan vähän semmosta kevyempaa rakkautta vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 oon pitkään miettiny, et uskaltaisinko kertoo, ku toisaalta haluun kuitenki pystyy kertoo tääl hyvistä ja huonoista jutuista.. sit oon kuitenki miettiny, et mitä jos kaikki ajattelee et valitan turhasta enkä oo ehkä osannu tai pystynykkään kertoo, miltä musta tuntuu.

      joo, mun kaveri oli lukenu ton sun kommentin ja kerto itekki jostain sen tinderdeitistä, jolla oli ollu sata kertaa enemmän matchei ku sil, koska miehet tekee sitä vähän niin ku läpäl ja muijat on enemmän tosissaan sen kaa :D toi on muuten hyvä pointti, et ei tarvii alkoholii tutustumiseen, koska ihan ku ikinä tutustuis kehenkään missään ilman viinaa hahhah :D mä en kyl edelleenkään lämpee tinderille, mut ymmärrän kyl hyvin sen hyvät sinkkuelämää piristävät puolet ;)

      Poista
  6. voi miksupiksu<3 skypetetään joku ilta, voidaan yhes valttaa meiän murheista heheheeh ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo <3 ikävä!! pitää kyl soitella joku päivä! :)

      Poista
  7. Tsemppiä <3 Ompa kurjaa että sulla on ollu noin rankkaa, mutta ihanaa että sulla on ollu tukea ja kuuntelijoita ja jaksat silti painaa eteenpäin vaan :) Usko pois, että kaikki toi tekee susta vaan vahvemman ihmisen ja kun elämä alkaa hymyillä, niin sit se vasta leveesti hymyileekin :) Ihanaa kevättä sulle, itelle kevät ja kesä aurinkoineen on ainakin sellanen asia joka tekee pahoista fiiliksistäkin vähän parempia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 onneks mul tosiaan on ollu ihanii kavereita ja kyl mä uskon, et jotain parempaa on viel tulossa :) aurinko ja lämpö kyl nostaa fiilistä aina kummasti! superkivaa kevättä sulle kans!! :)

      Poista
  8. miklupuklu<3 kohta on pääsiäinen ja me tullaan piristää sua!!

    VastaaPoista