Denim + corduroy



Täs vähän parempaa kuvaa mun lauantaisesta farkkuta(n)kkiasusta, niin ku lupailin. Piti kerrostautuu, ku istuskeltiin kuitenki siel pihal jonku aikaa ja tietty halusin laittaa farkkutakin, ku oli niin keväistä hei.. Mitä nyt vähän tuuli lahkeista sisään ja vuorattiin takapihan penkki pyyhkeellä, et ei oltais saatu mitään virtsiksii, mut joo joo kevät on :D Pakko kyl myöntää, et toi oversize farkkutakki yhdistettynä löysiin vakosamettihousuihin ei ehkä ainakaan suoranaisesti hoikenna mua, hehe.. :D Mut mitä välii jos näyttää välil vähän pullukalta, ku oon jo valmiiks tällanen pieni pullanaamaki :D

Olin järkänny lauantaille hirveesti kaikkee kivaa tekemistä ja eipä mul jäänykkää hetkeekään sellaseen turhaan hengailuun, mikä on kyl tosi kiva välillä! Mä heräsin vahingossa jo puol 9, vaik olin suunnitellu nukkuvani pitkään, ku tiesin, et menee kuitenki taas tosi myöhään. En sit saanu enää unta, ni heitin JumpInin niskaan ja kävin kattoo olisko pyykkituvas vapaita vuoroja. Olihan siel, koska kukaan muu ei yllättävää kyllä halunnu pestä kamojaan ysiltä lauantaiaamuna, joten kävin heittää pyykit koneeseen ja tajusin, et mul jää aikaa viel salillekki, ku olin sopinu aamistreffit Noonan kaa vast kahekstoista. Ku viikon viides treeni oli hoidettu pois alta ja olin käyny suihkussa ja tehny muut pakolliset hommat, tuli Noona meille donitsien kaa. Kannettiin meiän herkut ja kahvit ulos ja hengailtiin pihal auringonpaistees aika pitkäänki. Melkeen heti ku Noona lähti, Juulia tuli hakee mua kauppaan ja niille. Me oltiin puhuttu jo aikoi sit, et tehään mulle yks toppi mistä olin haaveillu ja viime viikol saatiin vihdoin aikaseks käydä ostaa kankaat ja muut tarvikkeet siihen. Lauantaina molemmilla oli sopivasti aikaa, joten sovittiin siihen ruoka- ja ompelutreffit. Tehtiin ja syötiin hyvää vietnamilaista, ku yhtäkkii tajuttiin, et kello oli vaik mitä eikä oltu viel alotettukkaan koko toppii. Nopsaa otettiin mitat, Juulia piirs kaavat ja mä pääsin silittelee sillä aikaa kangasta. Juulia siinä sit puuhasteli joku kolme tuntii ja mä lähinnä silittelin, sovittelin ja vähän ompelin neppareita. Lopputuloksen tuun esittelee myöhemmin, kuhan saadaan otettuu siitä kuvat. Sen verran voin paljastaa, et se on harmaa, spaghettiolkaiminen ja lyhyt. Ja huhhuh, et se on siisti! Pääsin käyttää sitä heti illalla, ku lähettiin Helin, Iitin ja Juulian kaa ulos. Heli siel jo venaili valmiina himassa, ku meiän ompelut vähän venähti ja Iitiki olis kai ollu jo valmis tulee, mut mun aikataulut ei tunnetusti aina oo kauheen pitävii, hehe.. Aloteltiin iltaa meillä ja mäpäs yllätin kaikki, ku laitoin itteni harvinaisen nopeesti valmiiks ja pääsin keskittyy vaan tyttöihin ja viinin lipittelyyn. Baarit meniki lauantaina tuntii aikasemmin kiinni, mikä tuli mulle, yleensäkki ajakohtasii asioita seuraavalle, vähän yllätyksenä, joten tää pettyny pikkuspuge pääski himaan jo siinä 3.45 vanhaa aikaan. En vaan yhtään tiiä, mitä oon tehny sen yli tunnin ku lähettiin baarista 2.30, ku se meni kiinni ja keskustasta tosiaan kävelee meille sellaset vähän yli viis minsaa eikä mun ruoanhakureissussakaan menny varmasti viittätoista enempää... Eilen mä sit kärsin ja kärsin vähän lisää, mut se on jo eri tarina ja siitä kuulette ehkä huomenna. Joten heippa siihen asti!

-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti