Pappatakki

 Ensinnäki sori Eeva, ku en oo kirjottamas opparii ja sori mä, ku en oo lukemas kansantaloustieteen tenttiin, vaan kirjottelen tänne.. hehe. En taas ehdi koko viikonloppuna tekee kumpaakaan noista enkä varmaan käydä täälkään, koska lähen tosiaan huomenna Noonan kaa Porvooseen viettää Jennin synttäreitä. Kerron siis vaihteeks kaiken mun elämästä tälleen kerralla :D Ihanaa kyl päästä taas vähäks aikaa pois Jyväskylästä, vaik tulee mul ehkä vähän huono omatunto, ku olis niin paljon kaikkee tekemistä ja olis muutenki kiva jatkaa treenaamista, ku oon päässy hyvin taas alkuun täl viikol. Niinki hyvin, et hyvä ku pystyn kävelee :D Onneks selkäkivut vaikuttaa nyt olevan poissa ja oon ehtiny käymään maanantain jälkeen kolmes jumpas ja täydentäny lyhyempii keskivartaloon keskittyvii jumppii viel salilla. Mä en tajuu, miten saan aina kaikki muut paikat ihan sairaan kipeeks, mut pakaroita en millään, vaik tekisin mitä! :D Eilenki yritin kaikkeni, mut viel pystyy istuu ni en oo tyytyväinen. Vinkkei otetaan vastaan, haha.


En oo ehkä ikinä ollu näin stressaantunu ja tiiän, et tää tulee vaan pahenee, mut keväällä mul pitäis olla ainaki yks tutkinto valmiina eikä tarvii enää toivottavasti ikinä käydä kahta kouluu samaan aikaan. Nyt kirjottelen siis mun kaverin Eevan kaa matkailun opparii, käyn liiketalouden puolelta parii kurssii, jotka tietty sisältää kaikkii tyhmii nettitenttei ja tehtävii ja oon kolme päivää viikos duunissaki. Ihan ku tos ei olis tarpeeks, ni oon jättäny itelleni viel tälle keväälle parit pakolliset oppariseminaarit käytäviks, harjotteluraportin kirjotettavaks, vähän ruotsintehtävii ja sit olis se tyhmä kypsyysnäytekki.. Hyvä mä. Aion palkita itteni kesäkuussa Barcelonan matkalla, jonka toivoin iskältä valmistujaislahjaks, et nyt olis sit parempi valmistuu ku on jotain mitä venata :D


Mä oon jotenki sellanen, et mul pitää aina olla jotain odotettavaa. Täälki aina fiilistelen kaikkii tulevii juttui. Tietty mä sit aina nautin niistäki hetkistä, ku se mun odottama juttu tapahtuu, mut ei must tavallises arjes olis mitään siistii, jos ei olis mitään odotettavaa. Rakastan kaikkee suunnitteluu, koska se osa sitä kivan jutun venaamista. Esimerkiks asujen valitseminen, ruokien suunnittelu ja ihan mikä vaan mikä auttaa fiilistelee. Nytki oon ilmottautunu vapaaehtoseks suunnittelee ja tekee jotain herkkui Jennin synttäreille, oon päättäny mitä laitan päälle ja piinannu Jennii ja Noonaa, et mitä ne laittaa :D Varmaan viimeset kaks viikkoo oon jo yrittäny järkkäillä meiän kyytei ja tänään päätin, mitkä vaatteet laitan automatkalle, hahhah. Pakkaamista en kuitenkaan saa aikaseks ennen ku on ihan pakko. Mistäköhän johtuis?


Täl hetkel telkkarist tulee Maajussille morsian ja mä en oikeesti tajuu, kuka vapaaehtosesti haluu taistella jonku miehen huomiosta. Mulle pitää ainaki olla niin omistautunu, et en mitenkään kestäis tollasta et se mies ei olis kiinnostunu just musta ja kiinnittäis sataprosenttisesti kaikkee huomiotaan muhun, haha :D Onhan se nyt aika sairasta, et ne maajussit tai noi pari maajussimuijaa voi vaan valita niiden ehdokkaista parhaan.. Jos mä olisin tos ja se sit valitsis mut, ni miettisin vaan koko ajan, et mitä jos se alkaa ajattelee et valitsiki väärin :D Tos ohjelmas hirveetä on viel seki, et ne toiset muijat on asunu siel sen tyypin himas, ni mä en kyl sen jälkeen enää haluis asuu siel kans ku ekat muistot olis vaan niiden toisten kaa :D Harmi, et niin kuumaa maajussii tuskin tullaan näkee, et lähettelisin sille kirjeitä tai muuttaisin jonku sikalan naapuriin. Viel sairaampii on muuten ne Unelmien poikamiehet, mis ne puuhastelee niiden muijien kaa ties mitä ja käy tutustuu niiden perheisiin ja sit tyyliin suoraan kosii sitä jonka valitsee.. :D Okei, mul oli taas tärkeetä asiaa, haha.

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana takki, itekki haluisin just tuollasen vaikken tiiä osaisinko pukee sitä ees puoliks yhtä hyvin entä sää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pyhhpah, todellaki osaisit! :) nyt vaan ettimään!

      Poista