It's just a bad time, not a bad life


Musta ei nyt oikeen irtoo mitään. Oon tänään ollu koulussa, tehny hypärillä koulujuttui ja sit ollu lisää koulussa. Äsken söin katkissalaattii ja myöhemmin voisin syödä vaik viel vähän pinaattilettui. Mun elämäs ei oikeesti oo mitään sisältöö, ku en voi treenaa, haha. Ennen must oli tyhmää pitää pipoo koulussa ja varsinki syömässä, mut enää mua ei kiinnosta :D

Viel olis pari duunipäivää täl viikol ja sit lähen Helsingin kautta Lohjalle ja maanantaina tuun yhen söpölin kummina takas Jyväskylään. Ja ens viikol on hiihtoloma, jeee! Tai ei niin jee, koska oon kuitenki duunis, mut eipä oo ainakaan kouluu :D Pliide, voisko mun selkä nyt parantuu, oppari valmistuu, koulu loppuu ja kevät tulla?? Tarvisin myös jonku laittaa mun koneelle offiicen, vaihtaa mun autoon öljyt ja tekee sille jotain muutaki, en muista mitä (sorge äiti)  ja olis kiva, jos joku vois kans tulla meille siivoo. Oon kauhee vinkuja, mut en jaksais enää olla koko ajan näin masentunu tylsimys. Onneks mul on sentään maailman parhaat kaverit tai olisin ollu aikoi sit jo niin syvällä suossa, et vaan hattu olis lillunu pinnal

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. On sulla ihana siskoki joka odottaa että tuut! <3

    VastaaPoista
  2. Hahhaha voiko enää huonommin mennä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä täs ei nyt selvinny ihan se perimmäinen syy kaikkeen paskaan, et voi ku nois turhis pikkujuituis vaan oliski se ongelma.. haha..

      Poista
  3. seurusteletko vielä? :) mitä muuten opiskelet? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en seurustele enää. mä opiskelen matkailuu, mistä alan just kirjottaa opparii ja samalla teen toista tutkintoo eli opiskelen kans liiketaloutta ja aion suuntautuu siinä muotiin ja vähittäiskauppaan :)

      Poista