Outfits 2013

Mun blogi ei oo muotiblogii nähnykkää eikä siitä ikinä sellasta tuukkaan, koska mun mielestä on kiva pitää tää tällasena vähän kaikkee sekasin juttuna. Rakastan kuitenki mun rättejä, niiden ostamista ja yhdistelemistä, ja ne kuuluu isona osana tähän mun blogikski kutsuttuun sekamelskaan. Vuodelta 2013 oli kertyny aika paljon asukuvii, joista suurimman osan keräsin nyt tähän. Täytyy kyl sanoo, et järkytyin ihan itekki, kuinka paljon käytän kuviollisii vaatteita ja yhdistelen niitä ihan miten sattuu, eikä mitään kauheen yhtenäistä linjaa tyylinkää suhteen löydy :D Se taitaa olla yhtä sekava, ku blogiki..

1 & 2
 3 & 4
 5 & 6
 7 & 8
 9 & 10
 11 & 12
 13 & 14
 15 & 16
 17 & 18
 19 & 20
 21 & 22
 23 & 24

Löytyyks lemppareita?

-Mikaela

33 kommenttia:

  1. paha sanoo lempparia ku kaikki sun asut miellyttää silmää! tää postaus sai mun päässä aikaan oikeen inspiraatiotulvan, haha. ootpa huikee mimmi!

    VastaaPoista
  2. 2,5,11 ja 24 lemppareit! :) tykkään tosi paljon sun tyylistä ja tost sai paljo inspiraatiooo :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos! :) meil on selkeesti samoi lemppareita ;)

      Poista
  3. No. 8 on ehdoton lemppari ja Bambi ehkä maailman söpöin asuste!

    VastaaPoista
  4. Vitsi sulla on niin ihana tyyli! Tykkään oikein kovasti :) Tykkään melki kaikista, mut eniten miellytti 7 ja 18.
    http://newlife-jnn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) hauskaa huomata, miten kaikil on niin eri lempparit!

      Poista
  5. kakkonen!! voi luoja voisin syödä sut kun oot niin söpö

    VastaaPoista
  6. Viimenen.. Noi helkkarin housut..<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on ihan parhaaaaat!! <3 voi, ku niitä vois tulla mustina tai edes missä tahansa muussa värissä, ni ostaisin heti!

      Poista
  7. 2, 6, 8, 21!! Siinä ehottomat lempprit vaikka kaikki onki loistavia! Sulla on niin persoonallinen ja omannäkönen tyyli, että harvalla on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, enpä nyt tiiä, mut kiitos paljon :)

      Poista
  8. Sulla on mahtava tyyli! Kaikki asut on mun lemppareita!

    Mäkin tein vastaavan postauksen vuodenvaihteessa. Käy kurkkaamassa, jos kiinnostaa! :) (http://millamainen.blogspot.fi/2014/01/2013-top-12-outfits.html)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) oon niin utelias, et kävin jo heti ku näin sun kommentin :D

      Poista
  9. Vastaukset
    1. jeee :) tulispa jo kesä, ni vois taas käyttää kaikkii ihanii kesävaatteita!

      Poista
  10. Ihana mikaela, tykkään kaikista! Ja susta <3

    VastaaPoista
  11. http://www.iltalehti.fi/catwalk/2014010217887680_ca.shtml ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ehdotuksesta, mut taidan jättää noi hommat niille joilla on enemmän ku kaks eri poseerausasentoo, haha :DD

      Poista
  12. Mäkään en osaa valita suosikkia, koska about kaikki on ihan täydellisiä! Tykkään tosi paljon sun rennon tyylikkäästä lookista, sun blogis on varmaan mua eniten pukeutumisen saralla inspiroiva. :)

    Oon iteki välillä stressannu miten mun pukeutumisella ei ole mitään selkeää linjaa, ja saatan pukeutua ihan erityylisiin asukokonaisuuksiin eri päivinä - mutta se on ihan fine! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kommentti! :) voi kiitos paljon!!

      mä kans mietin joskus, et voinko laittaa jotain päälle ku se näyttää kivalta, mut ei oo niin mun tyylinen :D mä kyl kovasti yritän aina unohtaa tollaset fiilikset ja laittaa silti, mut ehkä pitäis ottaa viel vähän rennommin ton asian suhteen ku ei sil oikeesti oo mitään välii, haha!

      Poista
  13. Mistä sä löydät noin ihania korkeavyötäröisiä farkkuja? Ihania asuja :)<3

    VastaaPoista
  14. Tosi kivoja asuja kaikki! Lempparit varmaankin 15, 22 ja 23 :) Onko sun hiukset oikeesti tommoset täydellisen ihanat kiharat/lainehtivat vai miten laitat ne?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) mun hiuksissa on latvoissa isoilla patukoilla tehty permis ja välillä laitan kosteisiin hiuksiin ranskanletin, ni tulee vähän erilaiset ja ehkä siistimmät kiharat :D

      Poista