Matchy matchy

 

Jess, perjantai!! Tää viikko on tuntunu jotenki tosi lyhyeltä, ku maanantaina olin viel ihan sunnuntafiiliksissä eikä mul oo ollu duuniikaan ku kahtena päivänä. Keskiviikkona alotin mun ihan ekat liiketalouden kurssit talushallinnolla ja kansantaloustieteellä. Yhtä mielenkiintosta, ku miltä kuulostaaki. Blaah. Tänään mä heräsin aikasin, mun kämppis keitti meille teet ja mä tein smoothiet. Ollaan muuten alettu kokeilee kaikkii erilaisii versioita niistä, viel olis vihersmoothiet kokeilematta. Aamiksen jälkeen lähin duuniin mun uusissa kengissä ja siihen matchaavassa Zaran leopardicollegessa. Tais muuten olla vikat farkkutakki-ilmatki tänään, ku viikonlopulle on luvattu pakkasta, yhh. Mut ihan sama, saatiinpa ainaki nauttii tähän asti plusasteista, mikä tarkottaa aina vaan lyhyempää talvee ja on must ihan kiva päästä käyttää taas mun ihanan paksuu ja pitkää, punasta talvitakkii pitkäst aikaa. Huomasin just, et ku otettiin kuvat päivällä ni ei ollu viel lunta, mut äsken oli ku kävin kaupas..


Mul olis taas vaik mitä asiaa, ku en oo vähään aikaan kirjotellu tänne kunnol mitään kuulumisjuttui. Ihan päälimmäisenä mul on täl hetkel mieles Barcelona!! Siitä on nyt vähän yli vuos, ku muutin takas Suomeen ja haluisin niiin paljon päästä käymään siel ens kuussa. Kaikki riippuu nyt vaan siitä, et saaks mun kaveri Anna vapaata duunista. Muuten voisin lähtee sinne mun entisen kämppiksen luo yksinki, mut se on joka päivä töissä, ni mul ei oikeen olis mitään tekemistä sil aikaa. Muutki saa ilmottautuu vapaaehtoseks matkaseuraks, jos löytyy alkuviikosta neljä päivää vapaata helmikuussa tai maaliskuussa, hehe. Ja koska oon köyhä opiskelija, ni aion viedä taas joku puolet mun omaisuudesta kirpparille. Toivottavasti jo ens viikolla. Hyvä puoli uusien vaatteiden ostamisessa on se, et sit voi aina myydä vanhat ja rahottaa niillä vaik jonku matkan :D Sehän on vähän ku keräis koko ajan rahaa ja sais samal jotain kivaa, ku lopulta sit saa kuluttamistaan rahoista jonku kymmenesosan takas, hahhah. Tein saman sillon Budapestin reissun kaa ja maksoin viikon hostellit kirpparirahoilla :D Ilmottelen viel kirpparijutuista sit, ku tiiän niistä vähän enemmän. Mä muuten vastailin eilen huvikseni niihin kaikis blogeis pyörineisiin kysymyksiin viime vuodesta ja voisin julkasta sen täällä, jos kiinnostaa? Tai julkasen varmaan joka tapaukses, haha. Nyt mä meen tekee korvapuustei megatäytteellä eli teen muka texaspullii! Mä teen aika paljon ruokaa ja oon leiponukki jonku verran, mut en tiiä miks oon tehny korvapuustei ja pullii muutenki ehkä kerran aikasemmin. Viimeks niistä tuli ainaki helvetin rumii, et katotaan miten käy täl kertaa :D Olipas selkee postaus. Hyvää viikonloppuu, pusipuss!

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Mitä sä selität, meijän pullisthan tuli ainaki ihan sairaan hienoja! ;) tai et kyl varmaan tarkottanu sitä kertaa silloin vuosien takaa..mut kuitenki!

    VastaaPoista
  2. mä kyl tarkotin just sitä kertaa!! :D en oo oikeesti leiponu pullii sen jälkeen, mut nyt niistä tuli ihan söpöi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa :DD no mä oon leiponu pullii sen jälkee ehkä öö kerran? Enkä myöskään tajuu miks, ku ne on niin sairaan hyvii! Hyvä, et onnistu ;)

      Poista
    2. nii onki! mä en ehkä siks oo leiponu, ku oon pullamyymäläs duunis ni mielummin leivon himas jotain muuta :D

      Poista
  3. Pakko tulla sanoo et ihan sairaan hyvä kuva susta toi toka! Wautsivauvauvau jauu

    VastaaPoista