Adidas

Mun elämä on lähiaikoina sisältäny vaan kouluu, duunii ja treenaamista. Sen lisäks oon syöny ihan sairaita määrii ja menny (mulle) tosi aikasin nukkuu, ku on koko ajan nälkä ja illal väsyttää jo ysin aikaan. Äskenki ku tulin jumpasta ja salilta, ni söin ison lautasellisen puuroo, ruisleivän paistetulla kananmunalla, puoltoist avokadoo, katkiksii sen kaa, raejuustoo ja verigreippii... koska tänäänhän en oo vast vetäny ku kaks lämmintä ruokaa ja aamupalat ja välipalat päälle, huhhuh. Oon mä täs aina välil ehtiny näkee kavereitaki ja viikonloppusin käyny niiden kaa ulkona. Ku ei oo muutakaan tekemistä ja pihal helvetin kylmä, ni kyl se lämmin baari houkuttelee, haha.


Otettiin eilen Eevan kaa muutamat kuvat meiän kauppa- ja kirppisreissulla. Mä meinasin jäätyy pystyyn ja Eevalta melkeen irtos sormet, ku ne oli niin jäässä, mut oli saatiin me siinä paris minuutis jotain aikaseks :D Tein muuten kans superhyvii kirpparilöytöi, niin ku uus eteisen matto, vaaleet korkeevyötäröiset kasarifarkut, musta maximekko ja punanen korispaita!! Sovittiin mun kaveri Juulian kaa, et mä meen täs joku päivä tekee sille jotain hyvää ruokaa, ni se samal vähän muokkailee ainaki niitä farkkui :) Ajateltiin ottaa kans jotku ennen ja jälkeen kuvat, ni pääsette teki sit näkee mitä ollaan (siis Juulia on..) saatu aikaan.

Mul on vaikeuksii valita vaatteita, ku haluisin vaan joka päivä pukeutuu mahdollisimman lämpimästi, mukavasti ja kivasti, mut jotenki lämmin ja mukava ei tälleen talvisin yleensä kulje käsikädes sen kivan kaa.. Napapaidat ja nilkkapituset farkut varrettomien platformien kaa ku ei kauheesti lämmitä. Okei, voin keksii yhen positiivisenki puolen: tänään oli valosaa viel puol viideltä, jes!

-Mikaela

2 kommenttia: