Pikkujouluja


Mä olin lauantaina viettämäs jo kolmansii pikkujoului tälle vuodelle. Täl kertaa oli vuoros meiän salin pikkujoulut, jotka vois muuten mun puolesta nyt jäädä viimesiks, haha. Läpäl esiteltiin meiän herneitä ehkä kahes kuvas, ni tietty toinen niistä oli just se ainoo ehkä edes vähän onnistunu. Otettiin siis Noonalla eka parit rohkasevat ja siirryttiin siitä yhteen baariin, mis pikkujouluilut alko jo seiskalta. Siel meil oli tietovisailuu, joku imitaattori ja hyvää syötävää. Se ruoka oli kyl illan pelastus, koska usein viikonloppusin vaan unohtuu syödä tai ei ehdi ku on lähös jonnekki ulos, ja sit jossain vaihees iskee ihan jäätävä nälkä! Saatiin me muutamat drinkkiliputki, mitkä nosti fiilistä kivasti ennen ku siirryttiin muualle jatkaa iltaa. Kerron viel tosta mun mekosta sen verran, et siinä oli ennen sellanen tyhmä remmi kaulan ympärillä, mut ihana Iiti fiksas sen pois siitä. Kaiken lisäks siinä on oikeesti sellanen kiva aukkoki oikeen kyljen puolella, mut sitä ei nyt tossa näy :(

Oon ollu nyt aika passiivinen tän kirjottelun ja kaiken muunki suhteen, mut kyl se tästä! Mul alkaa tän viikon jälkeen loma ja jouluna pääsen vähäks aikaa pois Jyväskylästä. Uudeks vuodeks pitäis viel keksii ohjelmaa, et ehdotuksii otetaan vastaan!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Noona ehkä, mut musta ja mun rusinasta ei voi sanoo samaa :DD ja paraski puhuja siel huutelee ;)

      Poista