Nyt menossa

 

Joulu meni ja seuraavaks olis vuorossa uusvuos. Mä vietin jouluaaton iskällä Vantaalla, siirryin joulupäiväks äitille Kabböleen ja sieltä taas tapaniks iskälle, ku fafaki tuli kolmanteen joulunviettoon mukaan. Sain tosi kivoi lahjoi ja ihan parasta oli taas päästä antaa omat paketit muille! Perjantaina käytiin mun kaverin Juulian kaa heti aamusta tsekkaa Itiksen joulualet, mistä löysin muun muassa ton collegen ja noi supersiistit viininpunaset samettipintaset platformit, joita ei nyt kunnol näy :( Jouluna olis kyl saanu olla lunta, mut nyt oon vaan ilonen ku voi käyttää kaikkii kivoi takkei ja kenkii eikä tarvii huolehtii, et jäätyy jos ei pue viittä villapaitaa. Alekierroksen jälkeen me lähettiin Juulian ja Bambin kaa ajelee takas Jyväskylään, ja tääl ollaan. Mul on viel huomenna ja ylihuomenna duunii, ja sit lähetäänki ajelee mökille kohti Haminaa. Sinne meitä on lähös kai yhteensä joku kaheksan ja luvas on kaks päivää krebaamist verkkareis, wuhuuuu! On vaan ihan sairaan siistii päästä pitkäst aikaa jonnekki landelle viettää uutta vuotta!

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Herranjumala miten nätti oot :) ja muutenni vaikutat aika JEBOU:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos!! haha, vähän mua nauratti toi jebou :D

      Poista
    2. Aa oot taas niin nätti:)! Saaks udella mitä sit samulilta tai mitä sä annoit sille?

      Poista
    3. kiitos paljon :) ja anteeks, ku mul on kestäny vastaa. en vaan oikeen tienny, mitä vastaisin.. me ei Samulin kaa olla enää yhessä, en oo halunnu kirjottaa siitä tänne erikseen mitään juttuu, koska en oikeen tajuu sitä viel itekkään. me ollaan edelleen tosi hyvissä väleissä ja nähtykki usein, et olisin mä sille lahjanki voinu ostaa, mut ei nyt tullu ostettuu ku se vietti joulun Oulussa ja mä Helsingissä :)

      Poista
  2. Oucool, teijän mökki on Haminassa ja mä asun täällä :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se ei oikeestaan oo meiän mökki, vaan varuskunnan mökkejä :) Hamina on kyl kiva, ku se niin siinä merenrannalla!

      Poista