Viikonloppu Helsingissä



Me lähettiin Bamssonin kaa lauantaina aikasin aamulla mun siskolle Helsinkiin ja äsken vast päästiin takas himaan. Vietettiin siel rento viikonloppu ilman turhii kiireitä. Lauantaipäivä meni shoppaillessa (löysin muuten ne täydelliset mustat farkut!!!) ja illal käytiin iskällä syömäs ja hengailemas. Ulkona sato ihan sairaasti, ni otettiin iskän auto et ei tarvis mennä bussilla ja sovittiin et palautetaan se aamulla, ni iskä heittää meiät sit famulle. Nohh, saattaa olla, et Mikaela 22 v. haluski sit seuraavana aamuna mennä iskälle jo puol tuntii aikasemmin tekee itelleen ekaluokkalaisen kaa pinkin helmisisiliskon avaimenperäks, ahhahah...... Siitä tuli niiin siisti btw!! Ehdittiin me eilen viel askartelun ja famul hengailun jälkeen tehä sushiiki ja kattoo leffaa. Tänään Melissa lähti duuniin, ni mä näin pikasesti Annaa ja Jonii ennen ku mun juna lähti takas Jyväskylään. Ihanaa, ku kerranki tajusin olla bookaamatta koko Helsinki-viikonloppuu täyteen ohjelmaa, ni ehdin nukkuu kunnolla ja ottaa ihan iisisti. Vaik oli taas tosi kivaa, ni on se yhtä kiva olla taas himas. Luulin muuten yöllä, et nukuin jonku pojan vieres ja ku sanoin siitä aamul Melissalle, ni se kysy multa, et "mitä sä nyt taas oot tehny mulle?" ahahahhaahhhh. Ihan oikeutettu kysymys kylläki, koska oon nimittäin joskus aikasemmin ottanu sitä yöllä kädestä ja vähän paijaillukki, ku oon luullu sitä joksku muuks :DD 

 -Mikaela

12 kommenttia:

  1. mistä sun kengät on ostettu??oon ettiny pitkään ton tyylisiä muttei oo vielä löytyny niitä "täydellisiä" mutta noi liippaa läheltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. löysin ne h&m:n poikien lastenosastolta, hahhah :D siel oli kokoi ainaki 35-39. must ne oli tosi kivat ku varsi oli tarpeeks lyhyt ja ne ei ollu edes kalliit!

      Poista
  2. Mistä löyty täydelliset mustat farkut ja minkä hintaset? Olis itellä hakusessa kun omat meni haaroista rikki vaikka ostin ne Bik Bokista vasta puol vuotta sitten :(

    Ja toi nukkuminen on tuttua kun luulee että on jonkun poikaystävän vieressä mutta ei ookaan. Itteekin vähän aamulla mietityttää että mitäköhän on tullu tehtyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Weekdaysta löyty farkut, Thursday oli malli ja 45€ makso :) koko 24 oli pienin ja lahkeet ihan liian pitkät, mut onneks siel on ilmanen lyhennyspalvelu. ehkä viel vähän tiukemmat olis saanu olla tai vähemmän stretchii, ku en tiiä miten hyvin ne sit säilyttää muotonsa. tähän asti ollu muuten hyvät, mut se väriaine tai materiaali jotenki kutittaa mun ihoo ni pakko varmaan laittaa pesuun, vaik sitä ei tietenkään suositella ennen ku on pakko...

      mä luulen, et mun kaikki kaveritki on jo tottunu siihen et saatan vähän halailla yöllä hahhah :D

      Poista
  3. Hhhaha niin perus tuo et luulee, että on poikaystävän kans :DD Ihanat nuo sun pökät tässä, on legginssit vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii on, et tervetuloa kaikki vaan mun viereen nukkuu :DD mäki tykkään ja on legginsit joo :)

      Poista
  4. Taisin nähä sut tänään kaupassa ja kieltämättä näytit olevan aika rullalla..:D mutta tykkään hemmetisti sun tyylistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaa-a, niin mä taisin olla.. kiva kuulla, et tykkäät, kiitos! :)

      Poista
  5. Oisko mahollista jos kirjoittaisit sun kuviin mistä oot sun vaatteet ostanut? sulla on tosi ihana tyyli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, kiitos! mä en tiiä kiinnostaaks kovin monii, mistä oon vaatteeni ostanu, ni se vois olla ehkä vähän turhaa.. mut kerron tietty kyl aina, jos vaan jaksat kysyy :)

      Poista