Newbies

  








Elämä ei aina mee niin ku on suunnitellu, mut ainaki oon taas havahtunu siihen kuinka ihanii kavereita mul on. Lähiaikoina oon hengaillu paljon niiden ihanien kaa, järkänny Noonalla tytöille dinnerit, kokeillu tankotanssii, viettäny ekoi pikkujoului ja yrittäny vaan selvitä. Tänään oli pitkästä aikaa tosi valosaa, ni käytiin ottaa Eevan kaa parit kuvat ennen ku lähettii Coffee Houseen tekee kouluhommii näin sunnuntain kunniaks. Päällä mul oli pari viikkoo sit famulta saatu nahkanen kasaritakki, uus neule ja ne mun uudet mustat farkut.

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Välillä tulee vaan huomattua kuin ihania ystäviä omistaa, pitää olla kiitollinen niistä :)

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia! mistähän toi sun ystäväs takki mahtaa olla:D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! se on Topmanin eli Topshopin miesten puolelta :)

      Poista
  3. Upeita molempien asut! Tuollain kerrospukeutuminen on talvessa parasta, kesällä ei sais millään aikaan mitään näin mielenkiintoista :D Ja mä en kestä teijän hiuksia :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, kiitos :) mä kerrospukeudun kesälläki, ku mul on aina kylmä :D

      Poista