Mitä jos syksy ei loppuiskaan





Maailman siisteintä on, ku on sellasii kavereita joiden kaa voi puhuu kolme tuntii taukoomatta vaatteista tai ottaa nunnakuvii leggarit päässä. Sellasii kavereita ei haittaa, jos sohva on extrapehmustettu vaatekasoilla tai huoneen lattiaa ei näy. Onneks mul on sellasii. Eilin kävin Juulian kaa syömäs ja keskustas, ja sit viel Noonan kaa teellä ja meillä. Saatiin muuten vihdoin muokattuu ne kuvat, mitä otin kesäl Noonasta eli luvassa pitkästä aikaa kuvii, mis maailman paskin kuvajaa aka mä, oon kameran takana. Tänään oon ollu vaan duunissa ja äsken tulin parhaasta zumbasta, mis oon ikinä käyny. Mul on sen takii superenerginen fiilis, ni tekis mieli tehä kaikkee kivaa vaik oikeesti pitäis laittaa jotain safkaa ja mennä nukkuu.. Huomenna on herätys ennen kuutta, koska me lähetään Bambin kaa mun siskolle Helsinkiin, wuhuuuu. Hyvää yötä, puss.

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu! Siinä on sellasta hauskaa "pulsumaisuutta", josta tykkään tällä hetkellä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, kiitos :) tiiän kyl, mitä tarkotat ja tykkään sellasesta itekki :D

      Poista
  2. Löysin blogisi sattumalta ja oli pakko heti kommentoida; oot ihan hurjan kaunis ja löysin blogista ihan älyttömästi upeita asukokonaisuuksia <3 http://emilia-pieniunelmiaelmst.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei, oon unohtanu vastaa :( kiitos kuitenki paljon kivasta kommentista! <3

      Poista