Burgundy


Mä ostin tiistaina uuden collegen, mitä oon käyttäny sen jälkeen suunnilleen joka päivä, ku se on vaan niin helppo vetää päälle :D Ostin Samulille samanlaisen, mut miesten versiona ni käytiin sit eilen vahingossa yhessä syömässä ne päällä hahhahahhh. Oikeesti Samuli kyl halus sellasen eka, mut viime keväänä niistä loppu koot eikä oikeen kokosii löytyny enää mistään, ja nyt puol vuotta myöhemmin niitä oli tullu lisää. Mä taas bongasin ton tyttöjen version mun kaverin Jennin päältä vast pari viikkoo sit, et riitatilanteessa oikeudenmukasta olis kai et Samuli sais pitää paitansa ja mä joutuisin vaihtaa.. yeah right. Vaateostoksista puheenollen mun mustat Denimit muuten repes eikä mul oo ku kahet ei-revityt farkut, mis en jäädy talvella. Toiset on maastonvihreet ja toiset on noi siniset, ja mä oon kyl ihan sitä mieltä et ainakaan noita ei voi käyttää talvella. Kaikkihan nyt sen tietää, et kesä- ja talvifarkut on erikseen, eiks nii? Ensinnäki toi väri on liian kesänen ja nilkkapitusii lahkeitkaan ei välttämättä oo tehty lumikinoksissa tarpomiseen. Uusia Denimeitäkää en voi ostaa, koska ainakaan Carlingsiin ei kuulemma toimiteta enää kokoo XXS ja must olis turha ostaa sellaset, mitkä roikkuu päällä yhen käyttökerran jälkeen. Niinpä tarvisin nyt uudet perusmustat, tosi korkeevyötäröiset ja pillit farkut, (mistä ei heti lähtis väri tai kuluis haaroista rikki niin ku Dr. Denimit) jotka olis tarpeeks tiukat vyötäröstä, mut et mun pylly kuitenki mahtuis niihin, haha :D Pyytäisinki teiltä nyt vähän apuu täs hommas, koska en yhtään tiiä mistä sellasii kannattais lähtee ettii. Mistä siis voisin löytää NE täydelliset  farkut?


Tyhmä Pyhäinpäivä, ku salil ei mee edes jumppii eikä keskustaskaan oo mikään auki. Pakko kai alkaa lukee tenttiin.

-Mikaela

24 kommenttia:

  1. carlingsissa on ne sellaset saman hintaset ku denimit, siis olikohan ne "now and then" merkkiset jos oikein muistan :D kuulemma iha vastaavat, mut niist ei kulu väri nii helposti pesuissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuulostaa hyvältä, pitääpä käydä kokeilee! kiitti vinkistä :)

      Poista
  2. Mullakin on täydellisten mustien farkkujen metsästys meneillään, tuntuu aika mahdottomalta :D kaikissa on jotain vikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niinpä! :D ilman hyvii mustii farkkui on hankala elää, ku ne on niin helppo yhdistää kaiken kaa.. toivottavasti säki löydät kohta ne täydelliset ;)

      Poista
  3. Etin ihan samanlaisia mustia housuja!!! Ilmota ASAP jos löydät :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos et oo viel kokeillu, ni käy säki kattoo niitä BikBokin super flexei tai Carlingsin now and then -farkkui, ku niitä tääl on nyt kehuttu :) ja jos tykkäät vähän tukevammasta matskusta, ni mä ajattelin ainaki käydä kattoo Monkista, et olisko siel viel samanlaisii ku noi mun siniset, mut vaan mustina. ne on ollu sairaan hyvät farkut, mut ei ehkä ihan tarpeeks pillit, ni niitä haluisin sit kyl kaventaa vähän. kesällä noi meni tosi kivasti nilkkapitusina, ku leikkasin vaan lahkeet pois haha.

      Poista
  4. Sulla on kyllä aina nii omannäköses tyyli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivottavasti se on hyvä juttu, haha :)

      Poista
  5. moi miksu! (miksu koska niin lukee mun kirjanmerkkipalkissa, kun blogis nimi olis siihen liian pitkä, haha) hei kuules, mulla oli sama ongelma noitten mustien dr. denimien kanssa, inhotti kun väri lähti niin nopeeta ja materiaali oli muunkin kestävyytensä puolesta mitä oli. silti kerkesin ostaa niitä kolmet ku ne oli vaan niin älyttömän hyvät päällä, as you surely know! lopulta sit kyllästyin kuitenki niihin, varsinki ku haluan pestä farkkujani enkä vaan käyttää pakastimessa, minkä jälkeen ne haisee enemmänkin herne-maissi-paprikalta ku raikkaalta. ja sitten mut pelasti bikbokin never denimin super flexit! ihanan joustavat ja hyväntuntuset farkut, mulla on juurikin korkeevyötäröisinä ne ja niitä myydään myös xxs:nä. niitä uskaltaa pestä ja mun mielestä niillä tarkeneekin paljon paremmin kuin dr. denimeillä, kun materiaali on joustavuudesta huolimatta paksumman oloista. en oo kuitenkaan varma myydäänkö niitä myös superkorkeevyötäröisinä ja en tietty voi taata viihtyisitkö sä niissä yhtä hyvin ku mä, mutta kannattaa testata:) kiitti muuten kivasta blogista, sun persoonallista tyyliä on kiva seurata, etenkin itsekin näin jyväskyläläisenä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki on muutamat bikbokin superflexit, ku denimit kulu niin nopeesti. Ja oon kyl tykänny näist super flexeistä tosi paljon. Mun muistaaksena niit saa matalavyötäröisinä, normaaleina, sit vähän normaalia korkeempina ja korkeina. Suosittelen! :)

      Poista
    2. Anonyymi: hahhah, ihana toi miksu-selitys :D mulki on ollu ainaki kahet tai kolmet Denimit, ku ne tosiaan on maailman mukavimmat ja helpoimmat vetää vaan päälle. oon kyl pessy niitä usein, senki takii ne on varmaan haalistunu ja kangas kulunu puhki, mut jotenki oon jopa tykänny siitä kulahtaneesta mustasta väristä :D herne-maissi-paprikasta tai pakastamisesta ei oo kokemuksia, haha.. mun oli tietenki pakko käydä kattoo BikBokin sivuilta noita super flexei ja ne näyttää ainaki kuvissa tosi hyviltä. mä meen ens viikonloppuna Helsinkiin, ni käyn kyl heti kattoo jos noi olis yhtä täydelliset, ku miltä ne kuulostaa! kiitos sulle vinkistä ja muutenki ihanasta kommentista! :)

      Jenna: jeee, kuulostaa edelleen tosi hyvältä! Melissa saa lähtee viikonloppuna mun kaa metsästää niitä :D

      Poista
  6. Piti tulla heti tsekkaan sinun blogi, kiva on :--) Ja nuo drdenimit on kyllä perseestä ku ne aina repeää, mutta silti meen aina ostaan uudet...dunno why :-D Nytki saa jännänä oottaa koska nämä nykysetki hajoaa xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, siis nyt mä päätin et en jaksa enää odotella, millon mun housut repee kesken työpäivän (edellisten kaa kävi niin.. :DD) joten aion ostaa täl kertaa jotku ihan muut. varsinki, ku niitä ei taida enää edes saada oikeen kokosina.. :(

      Poista
  7. Morjestaaa! Täällä huutelee totuudentorvesi Tammmpereelta! Hirmu vaikee varmaan arvata kestä on kyse ;) Mutta mullapas on ratkasu sun farkkupulmaan: Cubuksen hyper elastic high waist Hannah!! On ihan sairaan hyvät! Nää on paljon paremmet kun dr. denimit, koska nää on oikeeta farkkumatskuu eikä oo mitkään jegginsit niinko dr. denimit on, joten nää on paksumpaa kangasta eikä repeile niin helposti haarovälistä, mistä ainakin mun omat dr. denimit aina hajos :D Mutta nää Hannahit ei oo mitenkään "tönköt" jalassa, vaikka ne onkin farkkukangasta, koska ne on nimensä mukaisesti hyper elastiset, joten ne muotoutuu sun muotojen mukaan eikä ala lörpöttää! Nää Hannahit on myös korkeevyötäröiset eli tulee ihan napaan saakka ja lahkeet on pillit. Nää on ihan mahtavat, mää ostin ittelleni samantein kahdet, vaalemmanpesun siniset ja mustat! Tuntuu kun ei olis housuja jalassa ollenkaan :) Sillon kun sovitin noita Hannaheja mulla oli itellä dr. denimit jalassa, ja kun olin noita Hannaheja sovittanu ja laitoin takasin dr. denimit jalkaan, niin tuntu kun mulla olis ollu sukkahousut jalassa! :D Käytin kans monta vuotta dr. denimeja, mutta nyt oonkin sitten vaan käyttäny Hannaheja, kun ne on niin ihanat ja pitkästä aikaa oikeeta farkkumatskua! :) Eli käyppäs kuule sovittaan Cubuksessa, jos vaan kokoo löytyy (sun koko on 24) ja kerro mielipitees! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhah, ihana Heli ja sun dr. Denimin sukkikset :D noi Hannahit vaikuttaa kyl kans tosi kivoilta! tääl ei ollu enää kokoi, ni katon sit huomenna Helsingistä!

      Poista
  8. Ihania kuvia! :-) <3

    www.anskumarian.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. Ihana asu ja oot super kaunis :)

    lifeashobbit.blogspot.com

    VastaaPoista