Synttärifiiliksiä

Huomentaaa. Päätin näin harmaan tiistaiaamun kunniaks nostattaa vähän tunnelmaa lauantain synttärikuvilla. Samuli nukkuu viel ja mä jouduin jo herää lukee tän päiväseen tenttiin, koska oon taas ihan ajoissa näissä hommissa. Annan kuitenki itelleni luvan unohtaa tentin hetkeks ja syön mun aamupalan rauhassa lauantain beer pong -kuvia selaillen.


Samuli kirjotti eteisen peiliin tervetulotoivotukset ja juhlan aiheen, et ei vaan jäis epäselväks hhehe

Tuuletuksista päätellen tässä sovitaan, kumpi juo


Nyt Matti taas heilauttaa kättä silleen "damn", koska vastapuoli sai pallon Jonin lasiin

Bambi oli onnessaan, ku sen kalju masu sai taas paljon rapsutuksii


Mua naurattaa, ku en koskaan sano huomenta, paitsi jos joku sanoo eka mulle ja se kuulostaa must oudolta.. Näin aamulla se vaan tuntu pakolliselta, haha. Kai mun täytyis kohta alkaa lukee. Kivaa tiistaita, pus!

-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti