Mikaela 22







"Koska vähintään kerran vuodessa pitää juhlia mua tai mun luolaa, ni lokakuussa päästään taas yhessä krebaamaan 22 vuoden kunniaks. Pyytäkää siis duunista vapaata, paastotkaa ja valmistautukaa henkisesti." Noin kuulu kutsu juhlistamaan mun synttäreitä, joita vietettiin eilen. Oikee päivä oli torstaina, ja sillon sain jo ihanan aamupalan sänkyyn ja monet onnittelut. Eilen sainki sit mun ihanat kaverit meille ja tarjolla oli vaik mitä herkkui, sain kivoi lahjoi, pelattiin beer pongii ja muutenki oli tosi hauskaa! Kiitos parhaalle bileseuralle Laitan myöhemmin viel lisää kuvii, mut nyt haluun keskittyy Samuliin ja kakunjämiin, haha.

-Mikaela

14 kommenttia:

  1. yhyyyyyyyy mua harmittaa et en päässyt paikalleeeeeeeeeeeeeeeee NYYYYH!!!!!! mut ihanilta näytätte ja kyllä me taas ehitään juhlii :) <3seuraavan kerran meil on ainakin toukokuussa mun syndebileet! ;) kun täytän 100

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii muaki!! :( ens kerral sit tuut ja mäki tuun kyl ennen sitä toukokuuta Porvooseen :D kiitos, pusspus <3

      Poista
  2. Ihanaa et on ollu ihanaa! Ja onnea tietty :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) oli kyl tosi kivaa, varsinki ku oli taas edes osa jengistä kasassa!

      Poista
  3. Vau oot upeen näkönen! Ja sun kaverit tietty kanssa :) onneee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. upeitahan ne onki <3 kiitos paljon! :)

      Poista
  4. mistä toi paita on:)? tosi ihana

    VastaaPoista
  5. Vaauuu mikä paita!! :D paljon onnea<3!! Sulle ois kans haaste :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, kiitos <3 jeee kiitos haasteestaki, mä kävinki jo kattoo mikä se on :D lupaan tehä heti ku vaan on aikaa!! :)

      Poista
  6. Sul on tosi kiva blogi! Tykkään ku tää on erilainen ku monet muut :). Mistä toi sun paita on? Oon ettiny jo sairaan kauan tollasta mut en oo mistää löytäny nii siks kiinnostais tietää, et löytyisköhän ton tyylistä jostain ihan Suomen kaupasta :D:p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kommentti, kiitos! :) kiva kuulla, et tää on susta erilainen, koska nykyään tuntuu et kaikki on vaan niin samanlaisii..

      toi on itseasias body ja ostin sen melkeen vuos sit Barcelonan Bershkasta eli en ainakaan mä oo nähny Suomessa :/ kannattaa varmaan selailla kaikki nettikaupat läpi, toivottavasti löytäisit niistä jonku kivan! :)

      Poista