Appro '13


Torstaina Jyväskyläs järjestettiin Kauppakadun Appro. Jos joku ei tiiä, ni siinä on siis ideana kiertää eri baareja, joista kerätään leimoja suoritettavaan "tutkintoon", mikä määräytyy suorituskertojen mukaan. Ekana vuonna suoritetaan Approbatur eli ainaki tytöil se on 8 juomaa, tokana vuonna Cum Laude eli varmaan 10, sit Laudatur eli 13, neljännel kerral suoritetaan tohtori, mikä on 17 juomaa ja sen jälkeen viel übertohtori, mihin kuuluu saman verran ku tohtoriin :D Baareissa on Appron ajan halvemmat hinnat ja yhestä juomasta saa aina yhen leiman. Tää oli mun kolmas Appro eli suoritin Laudaturii, mikä tarkottaa naisille kolmeetoista juomaa. Mä en mitenkään olis pystyny siihen määrään, joten tunnustan nyt julkisesti, et huijasin vähän ja saatoin pyytää joissain paikoissa kaks leimaa yhestä juomasta, hahahh. Vikassa paikassa kiltti baarimikko anto mulle neljä ylimäärästä, ku mun kavereiden piti saada vaan kaheksan yhteensä, ni olis ollu tylsää kiertää viel neljä paikkaa vaan sen takii, et mä olisin sit loppujen lopuks kontannu jatkopaikkaan :D 



Me ei muuten ikinä edes päästy meiän jatkopaikkaan, koska sinne oli niin hirveet jonot, et mentiinki yhteen baariin, mikä ei kuulunu Appron jatkopaikkoihin. Siel oli kans ihan kiitettävästi jengii, yhtä paljon ku lauantaisin, mut ei kuitenkaan niin paljoo et oltais jouduttu venailee tiskil ikuisuuksii. Oli kyl ihan sairaan hauskaa, vaik jäätiinki täl kertaa ilman tutkintoi ja Appron uusimpiia haalarimerkkei, yhyy.


Seuraavan kerran juhlitaan sit mun synttäreitä parin viikon päästä, jeee!

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. Siis mää join ne 8, 5 niistä shotteja ja ne kyllä oli vähän vetisiä, koska mää en oikeestaa ees ollu kännissä vielä siinä vaiheessa :DD Hmmmh..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mul on huono viinapää, oon pieni ja muhun ne shotit todellaki vaikuttaa, et jo se 8 on mulle paljon :D

      Poista
  2. haha täällä suoritettiin kans laudaturia ja hitto että mua jännitti et mitenköhän se menee tällä viinapäällä!! mut tunnustan et mäkin "huijasin", yks leima tuli limpparista ja yks mistäs muustakaan kun mäkkärin hampparista......... :D kauppakadun approsta on tullu ihan mun lempparikemut, joka kerta ollu superhauskaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hyvinhän se meni, jos vaan kahella huijasit ja toivottavasti pysyit viel pystyssäki! :D Appro on ennen ollu kans mun lemppari, mut nyt se alkaa ehkä käymään vähän tylsemmäks ku tietää jo kaikki baaritki. onneks viime syksynä oli taukoo sen mun vaihdon takii, ni taas oli kyl tosi kivaa päästä approilemaan ja varsinki ku olin niiden mun uusien ryhmäläisten kaa :)

      Poista