Viikonloppumeininkei

Ahh, ihanaa. Mä istun sohval Samulin boksereis (muiden tyttöystävät ei kuulemma käytä niiden poikaystävien bokseteita shortseina, EIPÄ) ja viimeistelen mun kinkkii. Katoin äsken JIMiltä Huippusalaiset reseptit, mis se joku ruokahakkeri yrittää aina selvittää sen ruokalabrapakus jonku tunnetun safkan reseptin. Kuulostaa tosi fiksulta, mut se on oikeesti ihan paras, haha! Loppuillan ajattelin kuluttaa yhtä sivistävien ohjelmien parissa, koska sunnuntaisin se on ihan suositeltavaa.

Mä en ottanu tänä viikonloppuna yhtään kuvaa, ku keskityin vaan Samulin kaa hengailuun. Oon ollu nyt kaks viimestä viikonloppuu Oulussa ja tänä viikonloppuna Samuli tuli Jyväskylään. Luvassa on siis aika sekava postaus, mut ehkä ootte tottunu :D Kuvat on siltä ekalta viikonlopulta, ku ensin lauantaina meil oli rapujuhlat ja sunnuntaina lähettiin koko päiväks Samulin landelle. Siel me vaan makoiltiin auringossa, poimittiin punaviinimarjoi ja syötiin Samulin mummon herkkui. Voi ku kaikki sunnuntait olis yhtä rentoi! Ei sillä, et mul nytkään kovin raskasta olis.. Mut nyt niihin itse kuviin:


Kaikille oli tollaset kivat rapukuvioiset ruokalaput, mitkä pääs käyttöön alkuruoan eli kanttarellikeiton ja lohileipien jälkeen



 Kaikki ruoat oli ihan superhyvii, nam! rapujen jälkeen oli viel porofilettä perunamuussin kaa ja jälkkäriks täytekakkuu


Jäinen Nordic Berries -snapsipullo kukkien ja lehtien seassa



Toi venaili pääsevänsä mun suuhun


Bamsson oli innoissaan kaikesta huomiosta ja sil oli omat pienet pallonheittäjätki kunnes niiden piti mennä nukkuu


Heti ku vähän pimeni, ni kaikki valot ja ulkotulet sytytettiin ja koko piha näytti tosi ihanalta

 


Sit aurinkoisen sunnuntain mökkikuviin. Mä en oikeesti välil kestä Samulii, ku se on tollanen, hahahahhh.


 Ruoan ja marjojen poiminnan jälkeen otettiin nurtsil arskaa ja tietty mä olin just jollain kusiaisten reitillä, niin et ne hyökkäs mun kimppuun heti ku Samuli nukahti enkä siks voinu edes siirtää meiän vilttii... Muutaman kipeen pureman jälkeen päätin jatkaa kirjan lukemista penkillä ihan ton joen rannassa, mikä oli vähintäänki ihan yhtä hyvä mesta.


Bambiki nautti vaihteeks olostaan, ku se sai juoksennella vapaana ja vaihtaa sylistä syliin paijattavaks


Viime viikonloppuna me käytiin kesäteatteris kattoo Martti Suosalon Luolamies, mikä oli ihan hauska ja illal istuskeltiin vähän terassilki. Sunnuntaina oltiin golfaamas, haha ja se mun koko tän viikon jatkunu kipee olo alko. Tää viikonloppu hengailtiin siis Jyväskylässä, laitettiin kirppiskamoi ja vietiin Samulinki vaatteet sinne (kirpparilla.fi -kirppis, pöytä 14), tehtiin hyvää pastaa, oltiin eilen tupareissa ja tänään vähän kärsittiin, mut kivaa oli silti

-Mikaela

2 kommenttia: