Relaxing Sunday




Sunnuntaisin voi käyttää lenkkareita, olla laittamatta meikkii tai hiuksii ja ottaa kuvii pelkäl puhelimel, vaan koska on sunnuntai. Okei, niin voi tehä ihan kaikkina muinaki päivinä, mut sunnuntai on ainaki mun mielestä maailman paras tekosyy kaikelle. Sillon saa ottaa rennosti eikä tarvii tehä mitään, jos ei haluu, voi syödä enemmän herkkui ku muina päivinä ja olla vaik koko päivän verkkareissa räjähtäneenä, koska elämä on kivempaa ku edes kerran viikossa antaa itelleen luvan unohtaa itsekurin, haha.

Nyt mun pitäis viel päättää, mitkä vaatteet laitan huomenna mun ekana koulupäivänä päälle ja sit voinki alkaa panikoimaan.. Rentoo sunnuntaita!

-Mikaela

12 kommenttia:

  1. Ihana blogi ja oot tosi kaunis!!

    VastaaPoista
  2. Tosi kivalta ja rennolta näyttää asu :> Itse olen ollut koko päivän vaan kollareissa ja topissa kotona :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, rento se oliki!! :) välil on hyvä hengaa vaan himaski, varsinki sunnuntaisin se on ihan sallittuu :)

      Poista
  3. Moikka! Järjestän CaseApp nimiselle yritykselle arvonnan blogissani ja osallistumisaikaa on kaksi viikkoa. Tästä linkistä (http://thephotodiary-by-saralehtomaa.blogspot.fi/2013/08/caseapp-giveaway.html#comment-form) pääset osallistumaan jos kiinnostaa :) Onnea matkaan!
    -Sara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon yrittäny monta kertaa vastaa tän postauksen kommentteihin enkä tajuu miks blogger ei oo suostunu julkasee niitä. joka tapauksessa tilasin siis itelleni just sieltä kuoret yhteistyön merkeissä, ni olis ehkä vähän epäreiluu osallistuu sun arvontaan :)

      Poista
  4. Moi,

    Osaatko suositella Jyväskylästä mitään hyviä kirppiksiä? :--) Oon muuttamassa sinne
    lokakuussa ja ois kiva tietää jo näin etukätee :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moi ja anteeks ku on kestäny vastaa. jostain syystä mun kommentit ei oo ilmestyny tähän vaik olisin julkassu kuinka monta kertaa. mun mielestä kivoi on ainaki Centrum keskustassa ja Kirpparilla.fi Seppälässä :)

      Poista
  5. Sulla on aivan ihana blogi ja sitäki ihanampia asuja oijoi!

    VastaaPoista