My day through instagram

Melissa on edelleen meil kyläilemäs ja mä oon viettäny vapaapäivää, ni ehdittiin tekee tänään vaik mitä! Oon ollu tän päivän aikana kans ahkera Instagramailija ihan vaan senki takii, et saisin laitettuu teille tänne vähän jotain kuvii meiän päivästä :)

Vapaapäivinä on lupa välil herkutella, ni me tehtiin aamupalaks ciabattaa peston, tomaatin ja mozzarellan kaa. Hedelmäpuoli hoitu ihanan kypsillä nektariineilla ja tuorepuristetulla omenamehulla nautittuna tahraselta leikkuulaudalta ja muruselta pöydältä.


 Aamupalan jälkeen puettiin heti päälle ja lähettiin koirien uimapaikalle hengailee, koska ulkona oli niin kiva ilma ja Bambista on tänä kesänä kuoriutunu kunnon vesipeto. Se oikeen ulisee ja tärisee, jos se näkee et muut ui eikä ite pääse, haha. Bambi menee nykyään ihan omatoimisestiki pulikoimaan ja viimeks jopa hyppi (läsähti mahalleen) laiturilta Samulin mökillä. Uimapaikalla sen mielestä maailman parasta oli hakee palloo vedestä ja liata meiät sen kuratassuilla.


Huomatkaa toi just mun kädestä irtoova pallo! :D


 Uimapaikalta mentiin meille vaihtaa vaatteet ja laittaa naamat kuntoon. Melissa ehti huokailla miljoona kertaa ennen ku olin valmis, koska oon "maailman hitain" ja sit suunnattiin Picniciin syömään uuniperunat. Mä otin mun perunan kaa kylmäsavulohta ja lämminsavulohta, koska katkikset oli loppu ja tykkäsin kyl!


Jälkkärilatte, uus narutoppi ja eilen kirpparilta eurolla ostettu laukku, jeee! Laitan noista parempaa kuvaa myöhemmin, jos sieltä löytyy tarpeeks siedettävii haha. Latet käsissä kierreltiin viel aika monet kaupat ja ostettiin kaikkee hyödyllistä krääsää ennen ku lähettiin takas himaan, hhihi.


Sushikuva on oikeesti eiliseltä, mut vedettiin äsken samanlainen setti. Pyöriteltiin uudet rullat tänään, koska aineksii oli viel jäljellä eikä jääkaapissa seisseet palat oo tietenkään yhtä hyvii ku tuoreet. Mua edelleen harmittaa, et Jyväskyläs ei oo yhtään sushimestaa, (voisko joku jo perustaa sellasen??) mut onneks aletaan olee aika hyvii tekee niit ite! Täytteinä meil oli lohta, rapui, avokadoo, kurkkuu, majoneesii ja paahdettui seesaminsiemenii :)


Mä meen muuten taas viikonlopuks Samulin luo Ouluun ja mul olis lauantaina ainaki pari tuntii ylimäärästä aikaa, ku se menee treenaa, ni ehdotelkaas oululaiset jotain kivaa tekemistä mulle siks aikaa? :) Samuli soitti mulle tos aikasemmin, et kuinka vihanen olisin asteikolla yhestä kymmeneen jos se menis taas sparraa lauantaina ja jättäis mut yksin selviytyy Oulu big citys :D Mut koska tiiän et se on sille tärkeetä ja oon vaan niin cool tyttöystävä AHHAHAHHH, ni ei mua haittaa. Oon viettäny omaa aikaa kans parilla viimesellä Oulun vierailulla.. Ekal kerral haahuilin päämäärättömästi keskustassa ja etin Samulille synttärilahjaa, ja viime viikonloppuna sainki onneks Samulin äitin mun mukaan pyörii ja kahvittelee. Mitäs sit seuraavaks keksis?

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Nam nam...herkullisen näköistä sushia. Mitä käytitte täytteenä ?
    -Hanski

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lohta, katkiksii, avokadoo, kurkkuu, seesaminsiemenii ja majoneesii :)

      Poista
  2. Muang thaista saa sushia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin saa, mut ku se ei kuitenkaan oo sushipaikka vaan thaimaalainen mistä saa kans sushii :)

      Poista
  3. Nallikariin ottaan arskaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli liian kylmä :( ja Samuli ei pystynykkää menee sinne treeneihin, ni en sit joutunu olee yksin! :)

      Poista