Matkalla

Mä raahasin tänään ton kivan pikku pussukan, Bambin ja kangaskassin ihan omin pikku kätösin bussiin... ja täällä me nyt ollaan!!


Oon siis matkalla Ouluun ja ajattelin vähän testailla Blogger-appii, ku en oo taas vähään aikaan päässy postailee. Koko viikko on menny duunis ja ihan hulluna siivoillessa, ku ne rallityypit tosiaan muutti eilen mun kämppään viikonlopuks. Viime yö oltiin Bambin kaa Noonalla. 

Viel olis joku kolme ja puol tuntii bussimatkaa ennen ku oon Oulussa. Onneks Bambi nukkuu nätisti lattialla, ni mä voisin koht alkaa kattoo Unelmien Pelikirjaa iPadilta. Kukaan ei oo halunnu tulla mun viereen istuu, koska mul on toi pelottava peto mukana, buhaha. Huomenna on meil on muuten rapujuhlat Samulilla, ja lupaan ainaki yrittää ottaa tänä viikonloppuna vähän enemmän kuvii ku yleensä, hehheh.. Kivaa viikonloppuu, puss!

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Samuli on Oulusta kotosin, ni se on taas kesän täällä töissä :) käyn siis vähintään kerran kuussa ja sit Samuli käy välil Jyväskylässä :D

      Poista
  2. mitä te teette tääl si, tai missä? ois kiva törmääää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meil oli lauantaina rapujuhlat ja sunnuntai hengailtiin Samulin mökillä :) mites se onnistuu, ku en tiiä kenen kaa, hahah? :D

      Poista