Linssin toiselta puolelta

Kerroinki teille jo, et käytiin Noonan kaa yks päivä vähän kuvailee tuolla läheisessä puskassa. Tarkotuksena oli siis saada jotain erilaisii kuvii, lähinnä Noonasta ja niitä laitan kuhan neiti sais valittuu mieleisensä. Tolta mä nyt kuitenki näytin siellä kameran takana.






Tulin just ekasta jumpasta parin viikon tauon jälkeen, hyi mua. En kyl ollu laiskuuttani menemättä vaan, koska eka Melissa oli tääl viikon ja siitä menin suoraan viikonlopuks Ouluun ja koko viime viikon mul oli se ärsyttävä kurkkukipu ja jotenki muutenki heikko olo. Nyt oon kuitenki taas elämäni kunnos, mitä nyt tietty kuvittelen et mun lihakset on surkastunu kahes viikos enkä jaksa enää nostaa mitään painoi, kunto huonontunu ja maha kasvanu hahah. Okei, tiiän et musta vaan tuntuu siltä ja oon ihan ite aiheuttanu tän turvotuksen lauantaisilla siidereillä ja vaik millä muilla herkuilla. Jotenki on paljon helpompi lipsuu, ku ei treenaa mut jos nyt mietin ni aika normaalii ruokaa oon syöny ja siihen vähän herkkui päälle. Mun mielestä elämästä pitää nauttii ja siihen nauttimiseen kuuluu oleellisesti herkut, eikä mikään pylly oo sen arvonen, et en tekis niin. Joka tapaukses nyt on hyvä fiilis, ku oon taas back on track ja arkiki alkaa ens viikol uuden ja vanhan koulun myötä. Kivaa on kans, et kaverit palailee Jyväskylään, mun kämppis Ada muuttaa ylihuomenna takas, Heliki päättää koht unelmiensa kesän Maltalla ja tulee mun kaa räntäsateeseen juoksee ja ehkä ihaninta on se, et Samuli tulee parin viikon päästä lopullisesti kotiin!

-Mikaela

3 kommenttia: