Ladybugs



Tänään mul on ollu paljon tekemistä. Suoraan duunista mentiin mun kaverin Annin kaa kauppaan ja meille tekee ruokaa. Oltiin päätetty yrittää kopioida meiän vakkariravintolan lemppariannos eli wingsit, ristikkoperunat ja aurajuustodippi. Kastike käytiin hakee sieltä raflasta ja muut kamat ihan kaupasta. Aika hyvin onnistuttiin, vaik käytettiinki rasvakeittimen sijaan uunii! Sit vaihdoin tylsät vaatteet leppistoppiin ja me lähettiin keskustaan. Just vast pääsin himaan, laitoin kuvat koneelle ja nyt mä lähenki viel terassille, heippa!

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Mistä noi farkut on :--) tosi kivan näköset!

    VastaaPoista
  2. Oo jee mikä ylläri ku sulta oli tullu kolme postausta ku en ollu hetkeen käyny selailemassa :-) päivän piristys! Taas ihanat vaatteet! Oot ihan paras:) ja p.s kirjotan tätä kännyllä ni painoin ekaks et "en tykkää" ku piti painaa et kommentoi, et jos se nyt tuli sinne ni se yks ei tykkääjä oon sit mä :( vahingossa :( hah
    Ja hei alkaaks sul koulu?

    VastaaPoista
  3. piristi kyl munki päivää sun kommentti!! :) kiitos hirveesti ja ihana toi sun tunnustus, haha <3 sen tykkäyksen saa muuten peruttuu painamal heti uudestaan. mun koulu alkaa maanantaina ja vähän ehkä jännittää alottaa uus koulu :D

    VastaaPoista