Girls night snacks





Kesän aikana mun ja Noonan joka tiistaiseks perinteeks on muodostunu Beck-ilta ja herkut. Välil meil on terveellisii herkkui niin ku vihanneksii ja dippii tai sit jotain ihan päinvastasta. Tänään eväiden hommaaminen oli mun vastuulla, ni päätin tehä meille yksinkertasta rocky roadii. Eka paahdoin maapähkinöitä pannulla et sain niistä helpommin kuoret irti, sulatin tummaa suklaata vesihauteessa ja lopuks sekotin ne leivinpaperin päällä ja laitoin pakkaseen jähmettyy. Beck alkaa kymmeneltä ja kestää melkeen pari tuntii, ni pitäähän siihen varautuu! Pähkinäsuklaan lisäks meil on siis cantaloupe melonii, kiiwii ja porkkanaa. Noonapa ei viel tiedäkkää, mitä herkkui tänään on tarjol! ;)

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Oi nam mitä herkkuja!! Mä oon tänää vaa itkemy kivusta ku mul poistettii kaks hammasta leikkaamal ja oon joutunu juomaa vaa mehuja ja lämmin kuppi-keittoja ku syöminen ei oo onnannu eikä ollut suositeltavaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eiii :( voi sua muru <3 toivottavasti pystyt jo kohta taas syömään!!

      Poista
  2. Ääää miten hyvännäköstä toi suklaa<3 Siis tiiät sä, mä katoin eilen kans sen Beckin (ekaa kertaa ikinä) ja mainoskatkolla luin tän sun postauksen ja järkytyin siitä, ku sanoit, et se kestää 2h! Mua väsytti ihan sairaasti, mut oli pakkohan se oli loppuun asti kattoo... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahh, hyvä et selvis sit kuitenki täältä kauan se kestää eikä vaik guidesta :DD Beck on just paras! mä kato uskottelin itelleni, et toi tummasuklaa ja pähkinät on terveellisempii ku joku maitosuklaalevy :D oli kyl sairaan hyvää, kannattaa kokeilla!

      Poista
    2. No ei mun tarkotus ollu sitä kattoo, mut koukutuin heti. En ees eka tienny mikä ohjelma se oli, kunhan pyöri taustalla. Sit mainoskatkolla selailin uusimpii postauksii puhelimella ja satuit mainitsee siit kestosta. Sit kauhistuneena tarkistin sen sielt guidesta!! :D Joo pakko kans kokeilla<3

      Poista
    3. se on kyl koukuttava. ens viikol selvii, miten Ingridin ja Gunvaldin juttu etenee :D

      Poista