Duunipäivän asu


Moiii! Mä tulin joku aika sit duunista ja HYI millanen ilma ulkona oli. Tänään melkeen joka puolel Suomee päästiinki käyttää vaihteeks syksyvaatteita, ni laitoin päälle maanantaina kirpparilta ostetun tummansinisen palmikkoneuleen (näyttää ihan mustalta jätesäkiltä kuvis...), reikäfarkut ja aikasemmin päiväl H&M:n paketista paljastuneet tennarit. Ulkona vetelin bootseis, koska ne toimii sateel vähän ku kumpparit :D Tohon yksinkertaseen neuleeseen olis must sopinu kivasti viel joku koru tai sellanen kännykkäpussukka kaulaan, mut mul ei ollu mitään kivaa ja haluun näyttää duunis kuitenki suht normaalilta (välil tuntuu et tylsältä ja joka päivä samalta), ni ehkä sit ens kerral!

Niin ku aina yli puolet vuodesta, toi harmaa ilma vaikuttaa mielialan lisäks kuvien ottamiseenki.. Valo ei meinannu riittää millään ja suurin osa kuvista oliki taas ihan keltasii tai tummii ja tärähtäneitä, höh.


Kiitos muuten hyvistä Budapest-vinkeistä, ootte ihanii! Lisää saa heitellä viel melkeen kuukauden ajan, jos vaan löytyy :) Nyt mun on pakko mennä tekee jotain safkaa, koska oon ollu idiootti ja muka tosi kiireinen ni oon pysytelly hengis lähinnä aamupalalla ja puolikkaalla avokadolla.. Iltapalaks oonki sit ehdottomasti ansainnu pullan, hehe. Hyvää yötä, puss!

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Vitsi miten rennon näköset farkut, ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, ne on kyl yhet mun ikisuosikit :)

      Poista
  2. Ihanat nuo fakut ja kengät! Minkä kokonen jalka sulla on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) 36 tai joskus jopa 37, näyttääks isolta vai? :D mä olin ihan järkyttyny ku otin noi paketista, et nyt ne on lähettäny mulle jonku koon 40, mut ei sit ollukkaa hahah :D

      Poista
  3. Repalefarkut on aina niin ihanat! :) Klikkailin itseni lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä! :) kiva juttu, tervetuloa :)

      Poista