Adidas

Toi kuvissa näkyvä Adidaksen college on mun uus kirpparirakkaus, jonka löysin perjantaina. Tänään oon ottanu vaan ihan rennosti enkä oo tehny mitään ihmeellistä. Aamupäiväl kirjotin neljä tuntii yhtä raporttii kouluun, joka olis pitäny palauttaa jo viime keväänä, hupshups. Sen lisäks oon siivonnu, tehny ruokaa ja hengaillu mun kämppiksen kaa, joka on kesän jälkeen nyt vihdoin palannu takas Jyväskylään. Suostuin kauppareissul melkeen meikittömänä kuviinki ja annoin Adan jopa valita, mitkä niistä laitan tänne ni siinä nyt olis!



 Mul alkaa muuten maanantaina se uus koulu, APUA.

-Mikaela

10 kommenttia:

  1. Kuin siisti collari- muutenki collarit on siistei ja adduhan on nyt ihan jo nostalgianki vuoksi huisi merkki- miks mä en koskaan tee tommosia kirppislöytöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, mustki se on siisti! venaan vaan, et saisin yhet mun Niken lenkkarit entiseltä duunikaverilta, ku ne sopis ton kaa niiiin hyvin :D löysithän säki just joku aika sit kaikkee kivaa sieltä teiän lähikirpparilta! :)

      Poista
  2. Ootpa upee ilman meikkiä ! Ihan tajuttoman kaunis ! (:
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis melkeen ilman, on mul bb-creamii ja vähän kulmakynää. kiitos kiitos, mua vähän epäilytti laittaa tollasii kuvii :)

      Poista
    2. turhaan epäilytti :) oisin niin onnellinen jos olisin noin kaunis noin vähällä meikillä :)

      Poista
    3. pyhh, varmasti näytät oikeen hyvältä!! :)

      Poista
  3. Tuollaset collarit on kyllä superhyviä ja käytännöllisiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin ne kyl on, sopii melkeen minkä kaa vaan! :)

      Poista