Peaceful Tuesday

Mä oon jotenki ihan kokonaan unohtanu julkasta tän tekstin. Hups. Kuvat on siis viime tiistailta, ku Anna oli viel tääl. Suostuttelin sen koekaniiniks Yves Rocherilta saaduille huulipunalle ja kynsilakalle. Anna oli söpö, vaik sil eka kestiki vähän aikaa totutella tohon korallipunaan sen kirkkaanpunasten huulipunien jälkeen. Kivoi oli ja hyvin kai pysyki, vai mitä Anna? Käytiin tiistaina kans JC:ssä, mist ostin maailman siisteimmän pilottitakin alesta. Mun oli pakko saada se vaik olinki superköyhä ja esittelen sen sit joskus myöhemmin. Jostain syystä mun kuvat ei yhtään onnistunu ja naamaki näytti turvonneelta ja mikään ei ollu hyvin ja vaik mitä, haha. Mut ihan sama, laitan ne tänne silti.








Noona laulaa tääl jo jotain Macarenaa, ku sil on kuulemma ylimääräst energiaa ni varmaan mun täytyy nyt tehä sen kaa jotain. Puss, heippa.

-Mikaela

16 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kiitos, täytyy olla kuvaajan ansioo haha :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. hhahah kiitti ja sä oot spede Noona :D <3

      Poista
  3. Oot upee! Treenaatko ja miten ylensä syöt tai onks sul ensinnäkään mitään semmosta tiettyä ajatusta ruuasta? Kysyn tän siks koska oon niin kade sun vartalosta! T ä y d e l l i n e n mimmi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! täydellistä en kyl oo lähelläkään, haha :D eikä siis kantsi olla yhtään kade! :) treenaan joku 2-5 kertaa viikossa, tän vuoden puolella on tainnu olla muutama viikko et en oo treenannu ollenkaan. käyn lähinnä erilaisis lihaskuntojumpissa, ja salilla sillon ku ei mee sopivasti mitään jumppii. tylsistyn nopeesti salilla, joten en aina ihan jaksa tehä mun koko ohjelmaa. vaik mun saliohjelma onki kaksjakonen, ni välil käyn siel tekemäs vaan esimerkiks tehotreenin pakaroille ja reisille yhdistettynä vaik vatsoihin. mitä teen siel riippuu aina siitä, et mis jumpas oon käyny edellisenä päivänä tai aikasemmin sil viikol eli vaik coren (keskivartalotreeni) jälkeen keskityn salil sit alakroppaan ja käsiin. syön ihan normaalisti tavallista kotiruokaa, paljon kaikkee erilaista koska tykkään tehä ruokaa ja koklaa uusii reseptei. aamusin yritän ehtii syömään vähän kreikkalaista jogurttii hedelmien, hunajan ja joskus pähkinöiden kaa ja sit pari jotain ruisnäkkärii. sit syön päivän aikana ainaki kaks lämmintä ruokaa ja ehkä niiden välissä jotain ja illal kans, jos on nälkä. yleensä syön välipalaks ennen jumppaa tai iltapalaks esim. puuroo tai munakasta tai raejuustoo ja banaanii tai jotain sellasta. ja jos nyt jotain mun ajatuksii ruoasta haluut kuulla, ni must tärkeintä on vaan yksinkertasesti se et syö sopivassa suhteessa siihen nähden mitä kuluttaa ja huolehtii siitä et syö tarpeeks usein, riittävästi ja monipuolisesti. ennen mä en esimerkiks niin paljoo ostanu kasviksii tai tehny niistä ruokii, mut nyt mun tekee paljon useemmin mieli niitä ku vaik jotain jauhelihaa. oon yrittäny kans lisätä mun veden juomista, koska joskus huomasin illalla et olin juonu koko päivän aikana pari lasii rasvatonta maitoo ja pari kuppii teetä, mikä ei ehkä oo kauheen terveellistä, hehheh.. oon kans sitä mieltä, et normiliikkujat ei tarvii mitään täyteen lisäainekakka-aineita tungettui protskuvalmisteita tai palkkareita, koska kaiken tarvittavan voi saada ruoastaki ja esim. luomu soijaprotskujauhe on hyvä lisä, jos tuntuu et sitä ei vaik vegenä sais tarpeeks. tulipas pitkä selostus, mut ei kai tähän lyhyesti olis voinu vastaa :D en ilmeisesti osaa lopettaa tästä aiheesta ku pääsen vauhtiin ja vähän ohi aiheenki tais mennä, hahhahhah :D mut toivottavasti saat nyt edes jotain irti mun vastauksesta :)

      Poista
    2. Oi ihan mahtavaa et vastasit noin kattavasti!!!! Kiiitti :) ja kuulostaa tosi hyvältä, mul on meinaa vähän ittellä hakusessa viel nää ruoka-ajat yms muut ylimääräset napostelut! Mut anyway, kiitti paljon, heti ku salilla rupee kyllästyttää ni kokeilen kyl ehdottomasti niit jumppia!

      Poista
    3. olehyvä :) tsemppii nyt vaan jumppailuun ja ruokailuun!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. kiitos! mun oli pakko saada se heti ku näin sen Kroatian NewYorkeris ja sit halailin sitä monta kertaa loppupäivän aikana, ku olin niin onnellinen hahhah :D

      Poista
  5. voi vitsi mitä misukoita!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki!!!!! nytku se mun koulu alkaa ihan lähi viikkoina en mitenkään kerkee tulee sinne :/ kuopion reissuki jää väliin..joku päivä skypetetään :D

      Poista
    2. mitä jos tulisit syksyl ku sul on kuitenki kaikki viikonloput vapaat koulusta? :) joo skypetetään!! :D

      Poista