Both of us can't look good at the same time... it's me or the house


Mä ostin eilen niin hyvii pähkinämuromyslei, et tekis mieli olla koko ajan käsi myslipaketis. Täs just viimeistelenki mun turkkilaista jogurttii banskul ja muromysleil, minkä jälkeen mun on pakko alkaa siivoo koska... Arvatkaas mitä? Jyväskyläs on ens viikonloppuna rallit (joo joo, en ihan tarkalleen tiiä mitä se tarkottaa, mut puhun aina niin ku tietäisin haha) ni mä meen Samulille Ouluun ja vuokraan tän kämpän siks aikaa jollekki miehelle, joka tulee kattoo rallei. Kuulostaa vähän ällöltä, et joku random tulee mun himaan, mut monet tekee niin, koska siitä voi saada ihan hyvin rahaa eikä mua ainakaan kiinnosta kaupunki täynnä rallityyppei. Blaaaah, en jaksa siivoo. Varsinkaa ku tää kämppä ei oo ehkä koskaan ollu niin hirveen näkönen ku se on nyt, ja kaikki ihan vaan mun ansiosta. Ihme, et riitti edes puhtaat astiat aamikselle :DD Mut tunnetaanki mestarisotkijana (erityisesti Samuli), koska esimerkiks mun kokkailujen jälkeen kukaan ei uskois et Samulin yleensä kiiltävä keittiö oli alus viel putipuhdas. Paitsi sit, ku Samuli tulee ja siivoo sen hehe. Se muutenki väittää, et joutuu muka kulkee mun peräs siivoomas samaa tahtii ku mä sotken, mikä ei todellakaan pidä paikkansa, koska sehän tarkottais et mun ei tarvis ikinä siivota ja valitettavasti sekään ei oo totta :(

Nyt lopetan tän todellisuuden pakoilun ja alan hommiin. Parin tunnin pääst lähen mun koulukaverin kaa syömään, meen iltavuoroon ja tuun sit takas himaan siivoo, jes.. Onneks sentään Noona on lupautunu tulee vahtii, et varmasti siivoon :D Laitan myöhemmin viel postausta eilisestä, pus!

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. Oi, ihana blogi! Haha, muromysli on parasta, ja vielä pähkinöillä.. naminami
    Oot hirmusen nätti!

    ♥: minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) ne on vähän liianki hyvii, ku tekee mieli syödä niitä koko ajan vaik tietää et niissä on ihan sairaasti sokerii ja kaikkee :D

      Poista
  2. Oooh, ihana aamupala :) Vai onko tuo sun aamupala?! :D Haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhah, on se mun aamupala :D siinä näkyy muromyslit ja turkkilainen jogurtti, mistä tossa tekstin alussa selitinki ja tzatzikiruisleipä vieressä :D

      Poista