Bomber jacket


Ostin pari viikkoo sit JC:n aleista takin, maksoin siitä kai 7,95€ ja tyytyväisenä fiilistelin mun ostosta ku lähettiin Annan kaa kahville. Jätin mun ostoskassin terassille, ku käytiin vuorotellen tilaa ja sillä aikaa Anna oli ehtiny kaivaa alelappujen alta oikeen hinnan esiin. 74,95 euroo, siis mitä?? Ihan kiva alennus mun mielestä. Mä tykkään tosta enemmän, ku tavallisista jättibombereista, koska se on tyttömäisempi ku helmas ei oo resoreita, se jää takaa just pyllyn yläpuolelle ja kangas on mattapintanen. Tota voi jo sanoo löydöks!

Ennen pelotti, nyt on pilotti muhaha.

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. Mä pari viikkoo sitte kokeilin tota samaa takkia just jyväskylän jcssä ja en tiedä mikä ongelma mulla oli enkä ostanu tota! Oon melkein joka päivä aatellu tota takkia kuinka halpa se oli ja mite pitäisin sitä jokapäivä kaikkien asujen kaa.. Nyt nään tän postauksen ja veitsi kääntyy haavassa.... mimen kaa vähän aikaa sitte puhuttii että enemmän kaduttaa ne ostokset jotka jättää ostamatta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eiiii, toi on kyl pahinta!! miks oot muuten ollu Jyväskyläs? :D mullekki on joskus käyny silleen, et oon jostain syystä jättäny jotain ostamatta ja sit myöhemmin oon miettiny, et miks en ostanu. aika usein käy kyl niinki et mietin, et miks ostin hahah. voisinhan mä käydä kattoo olisko siel viel niitä ja lähettää Helsinkiin, mut ei se sit enää olis niin halpa postimaksujen kaa :D

      Poista
    2. mä oon sieltä kotosin nii käyn aina välillä kavereitten ja ukin luona :) en todellakaan ymmärrä miksen ostanu tota koska toi oli niin halpa ja ihana!? Ehkä mä vielä joskus törmään vastaavaan..ainakin toivossa on hyvä elää :D

      Poista
  2. tosi kiva ! (:


    kurkkaatko ja lukijatki on tervetulleita: lifeinmyeyes--hilkku.blogspot.fi :-)

    VastaaPoista