Taas yks päivä


Sisäkuvat on aina niin ankeita ja tylsii, ainaki mun kuvat. Olispa kiva, ku olis joku jonka kaa vois mennä ulos kuvailee ja melkeen yhtä kiva, ku olis kamera josta ei olis akku loppu, koska laturii ei löydy. Vapaaehtoset kuvauskaverit, kameranomistajat ja laturinlainaajat ilmottautukaa, haha. Mä haluisin ihan superpaljon ottaa viikonloppuna kivoi kuvii Porvoosta, mut mun antiikkikameral eli patterikäyttösel pokkaril tulis varmaan loistavaa jälkee. Kokeilin tänään muuten yhtä Canonin laturii, jota olisin saanu lainaa mut mun akku ei tietenkää menny siihen... Huomenna soitan viel löytötavaratoimistoon ja jos laturii ei löydy sieltä, ni joudun uhraa joku 70€ uuteen.


Tänään mä alotin mun päivän pommittamal terveydenhoitajaa (jolle oon soittanu viimesen kuukauden aikana ainaki kymmenen kertaa eli aina ku oon sattunu muistaa) heti kasilta ku heräsin. Sain mun itseaiheutetun kriisin eli saamattomuuden takii poikkeuksellisesti ajan jo yksiks, ni tuli vähän kiire valmistautuu ja viedä Bamsson lenkille ennen sitä. Tänään oli niin kylmä, et oli pakko laittaa vähän enemmän päälle. Tai ainaki mun oli ja olin silti jäässä ku tuuli, hehe. Aamul ei siis hirveesti jääny aikaa valkkailla vaatteita, ni laitoin vaihteeks vaan jotku mahdollisimman rennot eli leggarit, neuleen ja farkkutakin :D Must toi sinivalkonen kukkakassi oli söpö ton neuleen ja farkkutakin kaa, mut ei sitä noista kuvista ehkä nyt oikeen nää.. Mul oli sairas kiireahdistus kans siel terkkaril, ku puol 10 piti olla duunis, mut ehdin sit onneks kyl ihan ajoissa. Aamuvuoron jälkeen kävin mun kaverin kaa syömäs ja sit menin jumppaan. Sain jonku ihmeellisen pahoinvointikohtauksen jumpan jälkeen. En yhtään tajuu, mistä se johtu koska olin kuitenki syöny ihan hyvin eikä se jumppa ollu edes mitenkään rankka. Mua alko vaan heikottaa tosi paljon, oksetti ja jalat tuntu ihan voimattomilta, niin et oli vaikee kävellä. Nyt istun onneks jo jumpinis sohvalla suihkun ja vesilasillisten jälkeiseen paremmal fiiliksel. Voisin kohta jopa kokeilla syödä mun eilen tekemää kesäkurpitsavuokaa :)

Ihanii muuten teiän kommentit siihen mun pyykkitupa-angstiin, hahah!

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. sulla on niin tajuttoman sulonen ja ihana tyyli ! voisin ottaa kaikki sun vaatteet ittelleni. oot muuten ihan super kauniski vielä ! (:
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siitä voidaan olla montaa mieltä, haha! mut kiitos paljon :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. oi kiitos :) kiva kuulla et ainaki asu on kiva, ku mua jotenki ärsyttää laittaa tänne noin tylsii kuvii :D

      Poista