Suuntana Porvoo

Mun lempparihajuvesi ja auringonottoviltti lähtee kans mukaan

Ajattelin tulla viel sanoo moikka ennen ku lähen huomenna sit suoraan duunista Porvooseen. Pääsen taas junassa Bambin kaa nauttii haisevasta lemmikkivaunusta, mut toisaalta siel on ihan kivaaki ku se on yleensä tosi rauhallinen aina Tampereelle asti ja koirat on söpöi ku ne on siel niin innoissaan toisistaan, hihi. Kameran laturihan on siis edelleen kateissa, et katotaan kuuluuks must mitään ennen ens viikkoo. Mul on ollu vaihteeks kauheet vaatekriisit tääl, koska en haluu pakkaa liikaa kamaa mukaan ni oon täs varmaan viimeset kaks tuntii pyöritelly samoi vaatteita ku en osaa päättää.. Ja miten oonki saanu tänne taas sellasen sotkun, et näyttää ku tääl olis räjähtäny joku pommi?? Nyt oon onneks melkeen valmis mun pakkaamisen kaa, koht voisin syödä mun loput kinkit ja kattoo sängys himymii. Pusspus ja kivaa loppuviikkoo, jos tääl on hiljasta!!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Jeeeeeeee beibe, tervetuloo porvooseen ja meille ja jeee oon nii innoissani! :D <3 pian nähäää <3

    VastaaPoista
  2. kiitos, ihanaa tulla <3 mäki oon innoissani, jos et oo huomannu hahah :D

    VastaaPoista