Mä oon nyt tääl


Arvatkaa mitä?? Jenni tuli eilen hakee mua Tiksin Juna-asemalta, ni haettiin samal mun iskältä niiden järkkäri viikonlopuks lainaan. Jess! Testailtiin sitä vähän mun matka-asuun, joka oli kokonaisuudessaan tosi upee. Siihen kuulu esimerkiks lörähtäneet leggarit, Samulin huppari, jonka löysin yks päivä mun kaapista ja väsyny naama. Toi huppari oli ainaki ihanan iso ja pehmee päällä, ku aamuvuoroon tai junaan ei ikinä jaksa laittaa mitään vähänkään epämukavaa.

Me viimeks kokeiltiin iskänki laturii, mut ei se tietenkää käyny mun akkuun (koska on ihan loogista et jokaikiseen Canonin kameraan on eri laturi...) Jotenki sitä niiden laturii ei ollu sen jälkeen näkyny ja jouduttiin kääntää koko kämppä ympäri, kunnes se sit lopulta löyty alakerran lattialta lasten askartelulaatikosta... Siinä etsinnöis löysin itelleni laatikosta kivan kellon ja sain ottaa sen mukaan. Toivottavasti kukaan ei elä siinä uskossa, et ajattelin palauttaakki sen hehe.


Me herättiin Jennin kaa vähän aikaa sit, ku olin viime yön niil ja ens yöks meen sit Karolle. Meil on nyt karjalanpiirakat uunis ja kananmunat kiehumas. Sit pitäis jaksaa tehä itelleen jotain ja myöhemmin haetaan Karo ja baby Edii meiän kaa sushille, koska päivät on viikonloppusin hyvä rakentaa ruokailun ympärille hihi. Ollaan suunniteltu kans, et illal otetaan meiän eilen tekemä jättikattilallinen bolognesekastiketta mukaan ja mennään Karolle syömään, et saatais se paremmin tuhottuu. Siinä välis vois käydä ainaki jossain kahvilla ja iltapäiväl Jenni menee käymään Loviisaski, mut en tiiä viel lähenkö mukaan ku mun äiti ja veljetkään ei oo nyt siel. Porvoos sataa, ni ulkoilu ei ehkä tänään onnistu mut kyl me varmasti keksitään jotain muuta kivaa!


-Mikaela

4 kommenttia:

  1. En oo tienny että sulla on veljiäkin, oon luullu että vaan sisko. Mutta sulla on kivan rento tyyli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mul on kolme pikkuveljee ja kaks pikkusiskoo :) kiitos!

      Poista