Denim vest





Eilen oli aika kiva päivä, vaik en tehny oikeestaan mitään ihmeellistä. Aamul heräsin siihen, ku duunista soitettiin et voinko sittenki mennä jo aamuvuoroon ni heitin vaan vaatteet päälle, pissatin koiran ja lähin. Olin suunnitellu pumpii duunin jälkeen, mut sit Noona soittiki et voinko mennä niille ku se ei tykkää ukkosesta ja kerto jostain myrskyvarotuksista Keski-Suomessa. Se oli aikasemmin käyny hakee Bambin lenkille, ni mä otin himasta vaan kamat ja ruoat, millä olisin voinu linnottautuu Noonalle vaik koko yöks haha. Venailtiin ukkosta ja sadetta turhaan monta tuntii, koska pieni tuuli oli ainoo mitä saatiin. Päätettiin vaihtaa vaatteet ja lähtee ulos, tietty samal sekunnil alko sataa ku päästiin sinne. Onneks oltiin varauduttu sateenvarjolla, jota Noona pidempänä sai pidellä. Kotona mun oikee hiha oli siitä huolimatta ihan litimärkä, koska ei oikeen molemmat mahuttu yhen sateenvarjon alle ja Noona halus välttämättä koko ajan olla vasemmalla puolella... Illal haettiin viel ruokaa ja hengailtiin vähän aikaa meillä.

Tänään mä heräsin vast joku tunti sit, ku mun pomo soitti ja kyseli kassakoneesta. Oon huono nukkuu yksin, varsinki ilman Samulii. Koska kukaan ei oo painostamas mua nukkuu, ni meen sänkyyn aina ihan liian myöhään enkä herää mun miljooniin herätyksiin ku tiiän, et ei oo pakko lähtee mihinkään. Koht voisin pyöräyttää itelleni laten ja ennen duunii aion käydä viel mun kaverin Lauran kaa syömäs. Ihanaa, ku alkaa viikonloppu, eiks nii??

-Mikaela

7 kommenttia:

  1. Joo o tiiän niin ton tunteen ku kukaan ei oo sanomas et mennään nukkuu, eihän yksin ees tee mieli mennä vaan makoilemaan! se on nii haikeeta ku ei voi nukahtaa siihen toisen kainalossa jutskailuun :( miten kauan ootte muuten samulin kans seurustellu? ja onks toi välimatka painannu päälle vaan onks se menny ihan iisisti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun on aina pakko lukee kirjaa tai kattoo jotain sarjaa koneelta, et pystyn menee yksin nukkuu, koska mäkään en just haluu vaan maata yksin pimeessä huoneessa :D ollaan seurusteltu kohta vuos. tällanen etäjuttu ei kyl sovi meille yhtään, koska riidellään usein kaikista pikkujutuista ni niitä on paljon vaikeempi selvittää ku ei nää ja sit ne vaan paisuu. muutenki ollaan hyvii aiheuttaa kaikkii väärinkäsityksii puhelimes ja viesteillä, ni ne vaan pahentaa tilannetta :D haluisin sen nyt vaan mun kaa kotiin pysyvästi!

      Poista
  2. Joo ymmärrän!! Ja itellä oli kans sama et poikaystävä muutti toiselle paikkakunnalle niin sillä oli siellä kaikki uutta ja sai kavereita ja koko ajan oli jotain tekemistä, ja ku mä jäin tänne elää tätä samaa arkee miinustettun se yhteinen aika ni täytyy sanoo et oli niin tyhjä olo. Ja sit ku ite olis halunnu koko ajan tekstailla ja soitella ja heti ku ei vaiks yhtenä päivänä tullu mitään kuulumisten kyselyi ni tuntus niin isolta asialta! Toivottavasti te saatte sen toimiin, eikä pääty yhtä huonosti ku meijän suhde :/ paljon voimii siihen, se oikeesti vaatii töitä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 mulle ei oikeen jääny tänne edes sitä perusarkee, ku kaikki kaveritki lähti kesäks pois, mut onneks saan välil vieraita muualta Suomesta ja käyn ite kans moikkaa mun kavereita ku vaan pääsen :) Samuli onneks muuttaa taas syksyl takas tänne. selvittiin me viime kesästä ja mun vaihdostaki, vaik se oliki ihan paskaa ni uskon et kestetään viel tääki <3

      Poista
  3. ompa kivan näköinen tuo huppari liivin alla!!! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) välil tuntuu, et haluisin yhdistää farkkuliivin kaiken kaa :D

      Poista