Floral skirt


No okei, toi on oikeesti mekko. Mul oli ihan tyttöolo nois vaatteis, ku en muista millon mul viimeks olis ollu hame tai mekko muuten vaan päällä. Kysyin Samulilta eilen aamulla voinko laittaa ton peace-paidan kukkamekon päälle ja se vastas, et sen mielestä en oikeen ni huusin vaan et se ei tiiä mistään mitään ja laitoin silti. Haha, oon aika ihana.



Mä olin tänään rannalla!!! Siis kuinka siistii? Mä, maailman pahin napis eli napakettu eli ihminen jolla on aina kylmä, olin bikineissä siellä enkä ollu kertaakaan kananlihalla. Eilenki hengasin pari tuntii Noonan partsil biksuis ja mun tekis mieli kertoo jokaiselle vastaantulijalle mun hienoista rusketusrajoista. Biitsin jälkeen käytiin Helin kaa juoksemas ja nyt istun duunista, auringosta ja lenkistä väsyneenä mun sohvalla. Toivottavasti teki ootte ehtiny nauttii vähän noista ilmoista ja toivotaan, et ne nyt jatkuis viel! Tai no.. ens viikon lauantaina ei enää tarvii, koska me lähetään Kroatiaan heheee.

-Mikaela

21 kommenttia:

  1. oooh toi koira!! <333333 aaaaahhh sulan


    Ja sun asu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, karvapötkö-Bambi tunkee aina joka kuvaan <3 sain sen just kiinni itse teossa pää keittiön roskikses, et saat kyl lainaa jos haluut :DD

      kiitos :)

      Poista
  2. Mä itseasias just tänää mietin, et uskaltaiskohan jo siirtyy parvekkeelt uimarannalle :D En vaa vielkää oikee sisäistä, et nyt on jo kesä. Tai ainaki alkukesä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulle ei kyl olis tullu mieleenkään, jos muut ei olis ollu siel :D epäilin kans puhelimes, et pärjääköhän siel muka oikeesti bikineis, mut ei siel vaatteet pääl olis kestäny!

      Poista
    2. Apua! Ehkä mäki sit uskallan :) Oliks siel sit jo paljo jengii? :o

      Poista
    3. jos on siel on yhtä lämmin ku tääl oli, ni kannattaa! :) oli siel aika paljon, mut ei onneks mitenkään liian täyttä niin ku varmaan kesäl, ku se on viel aika pieni ranta, mis oltiin.

      Poista
  3. Jep, voisin mennä jo ehkä huomenna! Iik. :D Siis viime viikollaki näin viel lunta maassa, ni koko ajatus tuntuu vaan ihan absurdilta, mut mut...katsotaan :)

    VastaaPoista
  4. Hei, opiskeletko jotain Jyväskylässä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, matkailua :) miten niin?

      Poista
    2. Itsellä ois kans haaveena päästä sinne opiskelemaan! Liikuntalääkikseen tai fyssariks ois tavoitteena :)

      Poista
    3. okei, no toivottavasti pääset! :)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. voi kiitos! :) hihi, Bambukarhu on ihana <3

      Poista
  6. Löysin ensimmäistä kertaa blogiisi ja ensimmäinen reaktio oli, että jessus kun olet kaunis! Jäin vaan tuijottamaan kasvojasi :D haha, eihän kuulostanut liian friikiltä? :D

    www.donebym.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D kiitos! ei friikiltä, mut epäuskottavalta hahhah :D oot itseasiassa kommentoinu tänne ennenki joskus kauan aikaa sit, koska muistan sut ja sun vanhan blogin :)

      Poista
  7. Oon jonkun aikaa lukenu sun blogia, ja nyt on pakko sanoo että sulla on aivan ihana tyyli ja oot muutenkin upea! Saanko muuten kysyä, onko sulla luonnostaan noin kiharat hiukset vai jotain permistä alla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kommentti, kiitos paljon :) laitoin viime elokuussa loivan permiksen isoilla rullilla eli se näkyy viel latvoissa.

      Poista
  8. voi, että sä olet kaunis & todella söpö tuo hame! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista