Toiveita?


Mä kävin tänään ekaa kertaa spinningis ja meen varmasti joku päivä uudestaan, oli niin siistii. Otin aika kevyesti, ku en halunnu saada heti mitään ikuisii traumoi. Ens kerral lisäilen sit vähän enemmän vastuksii, vaik kyl toiki tuntu reisis aika kivasti. Spinningin jälkeen kävin viel cores jumppaamas keskivartaloo ja sit tulin himaan syömään iltapalaa. Ihanaa, ku on niin myöhään valosaa ni saa joskus jotain kuviiki otettuu. Oon juonu ahkerasti mun detoxlitkuu ja pissiny paljon.Viel olis seittemän päivää jäljellä.

Jumppailusta puheenollen, mun tekis ihan sairaasti mieli ostaa uusii treenivaatteita. Haluisin jotain ihanan värikkäitä toppei ja uudet treenihousut, mis oli vielki korkeempi vyötärö. Ehkäpä voisin palkita itteni jollain pikkujutulla, ku yritän välttää herkuil palkitsemista hehheh..

Multa pyydettiin muuten joku aika sit postausta mun lemppari treenibiiseistä ja kuvii, mitkä inspiroi treenaa. Ajattelin toteuttaa ainaki sen lähiaikoina ja ajattelin kysyy olisko teil jotain muita toiveita? Olis kiva postailla sellasista jutuista, mitkä teitä erityisesti kiinnostaa :)

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. No tää nyt ei oikeestaan oo postaus toive vaan et ois kiva jos sun postauksis ois enemmän kuvia =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, voin yrittää laittaa enemmän kuvii :) onks sul mieles jotain, et millasii erityisesti? must tuntuu vaan tyhmältä laittaa vaik itestäni joku miljoona eri kuvaa saman näkösenä eri asennoissa :DD

      Poista
    2. No siis kaikki käy! Ihan vaikka itestäs kuvia, ruuasta, päivän tapahtumista ylipäätään, jostain asusteista yms =)

      Poista