The sky wore a veil of gold and gray




Mä tulin vasta äsken himaan Samulilta. Me nukutaan tää yö kahestaan Bamssonin kaa, et Samuli saa paremmin nukuttuu ennen sen huomista matsii ku mä oon tällanen yökukkuja. Tänään oli muuten aika synkkä ja sateinen päivä ainaki Jyväskyläs, ja se kyl näky naamasta. Jotenki oli koko päivän ihan väsyneet silmät ja sellanen pöhnänen ja turvonnu olo. Sain mä kuitenki tänään jotain aikasekski, nimittäin (kirjotan ihan joka kerta eka nimittäiS) siivosin ja sisustin vähän himas, näin Annii, haettiin kiinalaista ja tultiin meille istuskelee ja sit illemmal lähin hakee mun autoo Samulilta ja hengailee sen kaa. Päälle heitin aamul vaan samat vaatteet ku eilen eli farkkupaidan ja kirppisneuleen yhtien mun lempparileggareiden kaa. Olipas jotenki vaikee saada tähän aikaan enää mitään järkevää tekstii aikaseks. Varmaan johtuu kans siitä, et mul alkaa olee taas vähän nälkä, koska en iltapäiväl jaksanu vetää koko kinkkii eli voisinki lähtee tästä syömään. Hyvää yötä!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kiitos :) oon nyt ihan rakastunu kaikkiin kuviollisiin legginseihin!

      Poista