Parka


Tänään alko kevät, koska mä (jolla on AINA kylmä) vaihdoin mun jättikokosen talvitakin parkaan. Okei, laitoin sinne neljä pitkähihasta alle ja näytän vähän paksulta, mut kuitenki.. Mun oli pakko ikuistaa tää ihme pokkaril, koska mun järkkäri on Rukan kamojen joukos Samulilla. Vietettiin siis pääsiäistä Rukal ja Oulus ja siks must ei oo kuulunu mitään. Samulil on kans mun pipot, joten lainasin tota yhtä minkä se oli jättäny tänne. Nyt mul alkaa olee vähän kiire duuniin, joten kivaa päivää kaikille ja puss!


-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Kyllai sul on kiva pusero ja blogikin! :)

    VastaaPoista
  2. ihana asu, love love love ♥
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitos :) olipas kiva kommentti!

      Poista
  4. mistä moinen rakkauspaita ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ostin sen syksyl Barcelonasta H&M:stä, mut sai niitä Suomestaki :)

      Poista