Lauantain leggarit

 

Mun hiukset oli eilen niin sekasin et peitin ne pipol, ku menin näkee mun kaverii Helii keskustaan. Mulle tuli muutenki taas vaihteeks vähän kiire, ni heitin vaan jotain päälle ja sit huomasin et näytän ihan joltain spugemuijalt, hahhah. Olin hengaillu koko päivän himas koneen ja tiskivuoren ääres, ni ihan ekaks me haettiin mulle latte, et lähtis päivä paremmin käyntiin vihdoin siinä viiden aikaan iltapäiväl. Sen jälkeen päädyttiinki vaan ostaa ruoat ja jälkkärijädet kaupasta mukaan ja mennä meille. Mä nauroin siel kaupas Helille, ku se oli onnistunu koko Kanadan vaihtoaikansa välttelee vaahterasiirappii. Siis ennen meiän eilistä vaahterasiirappi-pähkinäjädee. Tänään mä sit tajusin, et en ite syöny Barcelonas kertaakaan churroi vaik niistä puhuttiin viime vuonna varmaan jokaisel espanjantunnil. Buu Mikaela. Illal me lähettiin viel käymään paril ja ku Heli meni nukkuu, mä kävin Samulin kaa viel yhil ennen ku mentiin kanakorin kautta himaan.




Onnistuin jotenki hankkii itelleni pienen pöhnän täks päiväks neljästä siideristä. Hyvä mä. Tänään me ollaanki vaan herkuteltu ja hengailtu, ja nyt jatketaan.

-Mikaela

9 kommenttia:

  1. Heei sä kommentoitki mulle joskus :D Eksyin nyt jostain muualta tänne uudestaan ja täähän on tosi kiva blogi. Hassua kun mä muistan sut sellasena 10 vuotiaana erittäin sanavalmiina tyttönä :) Kuulostan joltain mummolta varmaa haha, ei mut oikeesti oot tosi nätti ja ihanan rento tyyli.

    Tuli hyvät partionostalgiat tästä kun muistan miten fiaskoksi se koko vartio meni ja miten pahasti ne johtajat sillon ylireagoi, hahah ihan käsittämätön juttu nyt kun jälkikäteen miettii. Toivottavasti kenellekään ei jäänyt mitään nihkeitä fiiliksiä siitä, musta itse henkkoht. se oli todella huonosti hoidettu ja se että yhden ihmisen mielipiteen perusteella koko ryhmä potkittiin pihalle. Mutta eipä kyllä itseäkään se homma paljoa sen jälkeen enää jaksanut innostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahh, musta sä taas olit sillon jo tosi vanha ja fiksu vaik ethän sä kovin paljoo meitä vanhempi tainnu olla :D kiitos :) tykkään ite sun blogista, ni kiva kuulla!

      mä muistan, et meil oli tosi kivaa aina sun kaa eikä vaan haluttu sen yhen kerran tehä niiden johtajien kaa jotain ku sä olit pois ja yhtäkkii kaikille tuliki kirje himaan, et meiät on erotettu. tajuttiin kyl sillon, et ei suhun liittyny eikä siis todellakaan jääny mitään huonoi fiiliksii susta. siitä partiosta kylläki.. pakko myöntää, et muaki vähän ihmetyttää, ku mietin et kaks johtajaa ei saanu muutamaa ala-asteikästä kuriin, ni ne päätti erottaa koko ryhmän hahhah!

      Poista
    2. Haha en ollu kyllä yhtään fiksu sillon ainakaan :DD Jotain 3-5 vuotta vanhempi ku teistä osa oli kai vanhempia ja osa nuorempia. Mä olin jossain yläasteella ja te ala-asteella, mut onhan se ton ikäsenä jotenkin hirveen suuri ero kun nyt taas ei tuntuis missään. Mut joo tää on kyl kiva ja pistin sut seurantaan jo bloglovinin kauttakin, tuntuu et tästä nykyisestä blogimäärästä löytää harvoin mitään sellasta tosi kivaa ja sellasta mikä kolahtais, tää on kyllä sellanen mistä tykkään + onhan se nyt hauska seurailla ihmisiä jotka on tuntenu joskus 10 vuotta sitten ja katella mitä kuuluu :)

      Joo mä muistan kans että meillä oli sellai rento meininki ja just hauskaa. En edes muista missä mä olin, mutta kun tulin takas niin mulle vaan sanottiin että teidät on kaikki erotettu ja olin vähän et öö miksi ja ne sanoi että olitte kuulemma käyttäytyneet niin huonosti. Ihan käsittämätöntä miten tollasen perusteella voi erottaa joku 10 ihmistä, en pääse varmaan ikinä yli tosta. Mähän en saanu edes itse kertoa sitä teille saatika nähä teitä enää ollenkaan. Se oli viel just joku tollanen tilanne että jonkun yhden partiokerran jälkeen ne teki noin, eihän koulussakaan potkita pihalle ennenku on annettu joku varotus tyylii :D Ja ihanku siellä olis niin paljon jäseniä että vois vaan potkia kokonaisen ryhmän pihalle hahah ei mitään järkeä..

      Poista
    3. Ja ahahahah muistan vieläkin kun syystä x tein silmiin aina alarajaukset yläastella niin te kysyitte JOKA kerta, että miks sulla on noi ja sanoitte ihan suoraa että ne on kauheet hahaah. Muutenkin aina kaikista vaatteista kyselitte, että miks sulla on löysät housut miks sulla on sitä ja tätä. En oo paljoo tehny alarajauksia sen jälkeen ja hyvä niin :D Onneks olitte mun tyylipoliiseita sillon, tiedä miten jäätävältä sitä näyttäis muuten nykyään! Kivoja muistoja :)

      Poista
    4. se ikäero tuntu sillon kyl isolta ja olit muka kauheen iso jo meiän mielestä :D aika julmaa kyl, et ei saatu enää nähä sua ollenkaan tai et meitä ei edes pyydetty sinne juttelee tai soitettu. mulle on jääny mieleen, se ku me seistiin Annan kaa Töölöntorin sporapysäkillä suunnittelemas Annan kanin synttäreitä, hahhahh ja sit mun äiti soitti, et olisko meil jotain kerrottavaa. eihän me mitään tiedetty, ku oli vaan tullu kirje himaan et koko ryhmä on erotettu ja siitä alko sit jotku kivat kotiarestit. oikeestihan se oli yh

      me taidettiin kyl olla aika kauheita välil hahahh, sääliks käy sua ku yritit saada meitä tekee jotain järkevääki välillä :D mä muistan ikuisesti sen sun ite tekemän ja koristeleman kalenterin, joka oli mun mielestä maailman siistein sillon :D mehän aina muutenki pyydettiin sua piirtää meille kaikkee, ku olit meistä niin hyvä siinä.

      Poista
    5. Joo ja siis ihan älytöntä kun annan broidihan oli kans siel partios niin sekin ihan surutta vaan erotettiin..Ei vitsi on varmaan vanhemmat ollu ihmeissään kun jengi saanut partiosta potkut hhahaha, ne on varmaan kelannu että ootte tehny jotain oikeesti pahaa. Mä en tiiä soittiko kenenkään teidän vanhemmat ees sinne partioon kun mulle ei ikinä kerrottu mitään.

      Mulla on ne kalenterit vieläkin tallessa kun innostuin tekee niitä sillon junnumpana useamman. Enkä oo vuosiin piirtäny mitään, mut muistan kyl tohon aikaan et piirsin kaikkea ja varsinkin koulussa koko ajan :D Ettekä te ollu kauheita, ihan perus 10 vuotiaita ja kyllä mä muistan et meillä oli tosi kivaa yleensä aina.

      Poista
    6. mä en oo varmaan edes kuullu tosta, et Antti erotettiin kans tai sit en vaan muista :D kiva partio.. ei ne tainnu soittaa, ku niitä nolotti niin paljon ku ne just luuli et ollaan tehty siel jotain ihan kauheeta. ehkä sun olis kannattanu jatkaa sitä piirtämisharrastusta, ku olit sillon jo niin hyvä siinä :)

      Poista
  2. Eksyin just sun blogiin ja en voi kun ihailla sun ihania asuja! :) Jään kyllä samantien lukijaks!

    http://newlife-jnn.blogspot.fi

    VastaaPoista