Feeling blue




Mua väsyttää, vituttaa ja itkettää. Noi toissapäiväset kuvat, jotka otin ku tulin reippaana reppu seläs duunista, ei ehkä ihan sovi aiheeseen, mut mun naama ei oo nyt yhtään kuvauskelponen. Eilen oli ihan samanlainen fiilis ku tänäänki ja nukuin päikkäreil pumpinki ohi. Yöllä istuin varmaan tunnin sohval itkemäs, ku Samuli nukku ja heräsin siitä sit kuuden aikaan ja siirryin sänkyyn. Aamul sama meininki jatku enkä oo tehny mitään muuta ku röhnöttäny sohval ja maannu sängys sen jälkeen ku tulin himaan. Itkeskelin tääl vähän aikaa sit jonku koiraohjelman takii ku se oli must niin koskettava, hahhah. Mun oli tänään tarkotus mennä salille ja kaikkee, mut mun silmät on niin turvonnu ja oon jotenki ihan poikki, ni ei huvita. Yritin äsken vähän nukkuu, et piristyisin mut en saa unta ni koht on varmaan pakko ryhdistäytyy ja lähtee Noonalle. Valivali, oonpas ihanan positiivinen..

Nyt mä kyl nousen, meen hakee lohdutukseks pakkasesta turkinpippurijäden, halin mun karvast beibii ja meen Noonalle hengailee, ni se piristää mua. Tän fiiliksen olis parempi olla koht ohi, koska masistelu on rankempaa ku uskois, hahhah. Kivempaa lauantaita teille!! :)

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Voi ei mikä itkettää? Tsemppiä, kyllä se mieli siitä nousee! Oon lukenu sun blogia jo muutaman vuoden ja tää on ihan super :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jotenki kaikki, lähinnä miehet tietty :D kiitos, toi kyl piristi ja on muutenki jo parempi fiilis! :)

      Poista
  2. asioilla on tapana järjestyy nii ei kannata liian pitkään murehtii mitään :)

    ja hei asiasta vähän poiketen.. oon lähössä ens viikolla barcelonaan, nii ei ois sulla heittää mitään vinkkejä jostain kaupoista, mistä vois löytää vähän underground-henkisii vaatteita? ois kiva löytää esim joku uus makee kangaskassi, mut en usko et näistä perus bershkasta yms. löytäis mitää sen tyylistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhän niil onneks on :)en muista nyt yhenkään nimee, mut siel on paljon siistei second hand -kauppoi mist voi löytää melkeen mitä vaan! kantsii ehdottomasti käydä ainaki sellasel kadul ku Carrer d'Avinyó, siel niit ainaki on :)

      Poista
  3. kiitos vinkistä :)!

    VastaaPoista