Camotakin paluu ja kahvit Noonalla

Noona oli maalannu söpöiks sen uuden kämpän pöydän ja tuolit. Nyt munki on kyl pakko päästä kukkaostoksille! Vaik toisaalta, en ehkä ehtis nauttii niistä mun hoitotaidoil kovinkaa pitkään..


Mul oli tänään tokaa päivää toi camotakki Barcelonan jälkeen. Halusin käyttää sitä kans tolleen vähän niin ku jakkuna ja sovitin varmaan miljoonaa paitaa sinne alle. Lopulta päädyin sit siihen ekaan vaihtoehtoon ku halusin jotain rentoo enkä jaksanu enää. Tolle mun tukalle on muuten kohta pakko tehä jotain!




Aamul mun piti raahautuu jo kasiks kouluun eikä ollu ku yks turha luento, mut pakollisen aamuherätyksen ansiosta ehdin hakee duunista munkit ja kahvitella Noonan kaa. Käytiin sen jälkeen kans Samulin kaa meiän varastos kaivelee lisää kamaa ens lauantaiselle blogikirppikselle, jeee! Mä lähen ihan just jumppaan, sit tuun himaan syömään ja nukkuu. Kiva ku nää päivät noudattaa aika lailla samaa kaavaa, siis ei yhtään kiva. Onneks koulu loppuu kohta, ni vois olla jotain muutaki elämää ku se, duuni ja treenaaminen.

Voisin muuten täs lähipäivinä laittaa jotain instagram-kuvii meiän pääsiäisen Rukan reissulta ennen ku on taas joku kesäkuu..

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. mistä nuo sun farkut on :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on Cheap Mondayn, muistaakseni Weekdaysta :)

      Poista
  2. Vitsi kuin ihanan näköstä tuolla kämpässä!! :D Ja aivan perfecto tuo eka kuva susta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ihan samaa mieltä ja välitän kehut Noonallekki :) tosta kuvasta en kyl tiiä, mut kiitos kiitos :)

      Poista