Blogikirppistelyä



Huhhuh, et oon poikki. Mä heräilin jostain syystä aamuyöl koko ajan ihan paniikis, et Samuli myöhästyy junasta ja et kello on muka niin paljon, et mä en ehdi enää suihkuun hahhah. Sit ku vihdoin oli oikeesti aika herätä, ni Samppuli lähti Tampereelle kattoo nyrkkeilyy ja Noona tuli meille raahaa mun kaa kirppiskamoi autoon. Blogikirppis alko 12 ja jengi jonotteli jo sitä ennen sisälle, mikä ehkä vähän kertoo siitä millanen kaaos siel aluks oli. Ei siinä mennykkää ku pari tuntii, ni koko mesta oli melkeen tyhjä, bloggaajat ihan vähän rikkaampia ja pöydätki jo huomattavasti tyhjempii.



Viiden aikaan lähinki himasta sit Vila-iltaan, mis lähinnä vaan juotiin skumppaa, tutustuttiin uutuuksiin ja hengailtiin


Täs viel ihan pari kuvaa ite kirppikselt, mis ei oikeen ollu kaiken kaaoksen keskel aikaa kuvailla.



Kiitos viel kaikille kivoille, jotka olitte kirppistelemäs ja varsinki Noonalle, jota ilman en olis edes selvinny Nyt mun tekis vaan mieli hakee jostain ruokaa, syödä sängys hahhah ja käpertyy peiton alle kattoo Suitsii. Taidan tehä niin.

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Ootko värjänny sun tyven tummemmaksi? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo, mäki just yks päivä ihmettelin ku se näyttää niin tummalta ja noissa kuvissa varsinki :o

      Poista
  2. oi oot niin kaunis ! ♥
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mistä toi ihana reppu on ja onko jo kauan aikaa sitten ostettu? :)

      Poista
    2. ostin sen H&M:ltä viime kesänä :) varmaan tulee kyl tänäki vuonna saman tyylisiä!

      Poista
  3. Oi, kiva asu! :) ja fiilistelen kans tota tukkaa! Vähän oon mietiskelly kans tummempaa juurta, mut en nyt sit tiedäkään uskallanko :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) mähän en siis oo värjänny tota tyvee, vaan antanu oman värin kasvaa niin, et siitä tuli tollanen ombre :D ainahan sen saa värjättyy takas, jos ei tuukkaan sellanen ku olis halunnu!

      Poista