White light

Mä tulin vähän aikaa sit duunista ja nyt tungen halloumsalaattii niin ahkerasti naamaan, et hyvä ku ehdin kirjottaa. Tos vieres mul on kipollinen katkiksii ja toinen mis on maissii ja avokadoo. Maissiavokadosekotus on mun uus lemppariherkku, jonka löysin lauantaina ku söin edellisen päivän fajitasjämii. Pullat saattais ihan rimaa hipoen mennä ohi, mut päätin lopettaa ne tänään koska en haluu olla kesäl löllöpylly.


Eiks oo kivat noi taulut tos lattial? Oon asetellu niitä tohon eteiseen eri muodostelmiin enkä anna kenenkään siirtää niitä siitä ennen ku Samuli tulee auttaa laittaa ne seinälle hahahh. Mun Dr. Denimit repes muuten perjantaina sisäreidestä ku kyykistyin duunis eli nyt alko leggarikausi. Mul oli tänään noi ihanat H&M:n batiikkikuvioiset Toivon vaan, et se repeeminen johtu niiden haurastuneisuudesta eikä jostain muusta... Täs tekstis oli taas selvästi joku pointti. Nyt mä lähen salille totetuttaa mun suunnitelmaa!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Haha toivottavasti johtu niiden haurastuneisuudesta :D Meilki on tollanen kuvakollaasi olkkaris, aika kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä :D taiiii sit vaihtoehtosesti siitä, et mul on vaan niin isot reisilihakset hahhah! viel kivempii noi taulut tosiaan olis seinällä :)

      Poista